Δίκτυο ομάδων θηλασμού!

Standard

Το blog απέκτησε νέα σελίδα! Σελίδα για ένα νέο δίκτυο που όλο και μεγαλώνει στο Facebook! Ένα δίκτυο φτιαγμένο από μαμάδες που κατάφεραν να θηλάσουν και που προσπαθούν να μάθουν τον θηλασμό σε νέες μαμάδες που ψάχνονται πέρα από τις συμβουλές του παιδιάτρου τους, που έχουν κάποιες δυσκολίες, που θέλουν να μοιραστούν αυτό το ταξίδι με άλλες μαμάδες που τις καταλαβαίνουν, ή που ετοιμάζονται να γίνουν μαμάδες και θέλουν να χαρίσουν το γάλα τους στο μωρό τους! Ένα δίκτυο που απέκτησε πολλές σελίδες στο Facebook, γιατί υπάρχει ομάδα στήριξης θηλασμού και μητρότητας ανά πόλη! Και έτσι, κάθε πόλη που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο δίκτυο αυτό, θα βρίσκεται και στην σελίδα του blog εδώ  ώστε η κάθε ενδιαφερόμενη να βρίσκει εύκολα την ομάδα της πόλης της και να βρίσκει την ανάλογη βοήθεια από τις μαμάδες και τις συμβούλους θηλασμού της κάθε ομάδας, που αφιερώνουν τον χρόνο τους ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ.

Χαίρομαι πολύ που οι μαμάδες που θηλάζουν αυξάνονται, γιατί γίνεται αυτό που ονειρεύτηκα χρόνια πριν, όταν άνοιξα αυτό το blog. Ο θηλασμός μαθαίνεται από μαμά σε μαμά, και σκοπός μας είναι να μαθευτεί και να γίνει πάλι το απόλυτα φυσιολογικό πράγμα που κάνουν οι μαμάδες όταν γεννήσουν. Με βοήθεια από γύρω μαμάδες, όπως ήταν και κάποτε. Και όνειρο μας, τα παιδιά μας, οι κόρες μας, να γεννήσουν παιδιά σε μια γενιά που ο θηλασμός θα είναι σχεδόν μόνος τρόπος που θα γνωρίζουν για να θρέψουν, να ικανοποιήσουν την ανάγκη επαφής και να παρηγορήσουν τα μωρά τους😉

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Λυδία μου καλημέρα σε εσένα και την υπέροχη οικογένειά σου. Χωρίς να το θέλω, σήμερα θα σε στενοχωρήσω. Από την Παρασκευή το πρωί που συνέβη το ατύχημα στην Κηφισιά με το 10χρονο παιδί που σκοτώθηκε, δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Αν αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο βουρκώνω. Σκέφτομαι συνέχεια πως αυτό το παιδί λίγα λεπτά πριν το ατύχημα, ήταν στο σπίτι του, γερό, δυνατό και ξεκινούσε να περάσει μια ακόμα μέρα στο σχολείο του. Και η ζωή του τελείωσε. Όπως λοιπόν υπάρχουν οι υπέρμαχοι του θηλασμού και του κολπικού τοκετού, μήπως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε μια εκστρατεία για την χρήση ζώνης και παιδικού καθίσματος, για την σωστή και ασφαλή οδήγηση και την παιδεία μας όσον αφορά όλο αυτό; Κρίμα να χάνονται ζωές χωρίς λόγο.

    • Μαρία μου, είμαι μέσα! Πες μου ιδέες και το κάνουμε😉 Στείλε μου μέηλ στο lydiat2004@ yahoo.gr
      To mail μην το κανεις copy, εχω βαλει κενο μετά το @ για να μην έρχονται spam. Εχω κατά καιρούς γράψει για την ζώνη και μάλιστα με βίντεο… Αλλά ας ξεκινήσουμε άλλη καλύτερη προσπάθεια🙂

  2. Υπάρχουν τόσα πολλά «μικρά μυστικά» και τόσοι πολλοί τρόποι να βοηθήσει κανείς τις μαμάδες που προσπαθούν! Ελπίζω οι μαίες να μάθουν να βοηθούν με τρόπο σωστό και αποτελεσματικό! Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!

Σχολιάστε

