Ημερολόγιο καταστροφής!!!

Standard

Πηγή: http://wendolonia.com/blog/2012/09/05/wreck-this-journal-a-motherson-project/

 

7938688012

Ένα project μαμάς-γιου (ή μπαμπά-γιου, ή κόρης, κλπ)!

 

Το είδα στο pinetrest μιας και έχω γίνει πολύ μεγάλη φαν, και μου άρεσε πολύ! Νομίζω θα αρέσει πολύ και στον Γιώργο, που αναρωτιέμαι αν θα του το κάνω από τώρα ή όταν μάθει να διαβάζει και να γράφει! Το κακό με μένα βέβαια, είναι πως είμαι αρκετά εως πολύ ανυπόμονη😉

 

7938698444

 

Λοιπόν η συγκεκριμένη μαμά, έφτιαξε ένα ημερολόγιο και μέσα στην κάθε σελίδα του, έγραψε διάφορους τρόπους με τους οποίους θα καταστρέψει ο γιος της αυτό το ημερολόγιο, λίγο-λίγο. Τον έβαλε να υποσχεθεί πως κάποια επικίνδυνα που γράφει μέσα, θα τα κάνουν ΜΟΝΟ μαζί. Ο γιος της ξετρελάθηκε και ξεκίνησε να καταστρέφει σιγά σιγά , κάθε μέρα κι από λίγο, αυτό το όμορφο ημερολόγιο! Πολλά τα έκαναν μαζί και μάλιστα σκάγανε στα γέλια κατά την διάρκεια. Όπως πχ να γράψουν με το στόμα χαζές λέξεις! Κάποια τους έκαναν να σκεφτούν πόσο χαζομάρα έκαναν, όπως το να κάψουν μια σελίδα, άλλα τα διασκέδασαν πολύ και τα δύο αδέρφια, όπως το να κάνουν ντους μαζί με το ημερολόγιο!

 

Φαντάζομαι οτι μπορούν να γίνουν παραλλαγές για να γίνει κοριτσίστικο το ημερολόγιο, αλλά και τα κορίτσια θα ήθελαν να χαλάσουν κάτι, ειδικά με την άδεια της μαμάς. Επίσης, ίσως αν είναι περισσότερα αδέρφια, να υπάρχουν ομαδικές καταστροφές ή σελίδες όπου ο καθένας θα κάνει και μια διαφορετική (αναλόγως τα γούστα και την ηλικία) ή και ίδια, ή που θα συνεργάζονται να καταστρέψουν κάτι.

 

7938690656

 

7938693162

 

Δεν είναι φανταστική ιδέα, ή μόνο εγώ χαίρομαι με τέτοια???🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

4 responses »

  1. Πολύ καλό Λυδία μου και γω θέλω να κάνω τέτοια με τα παιδιά μου χωρίς μα μου βάζουν φρένο τα πρέπει και τα καθως πρέπει ίσως το δοκιμάσω!

  2. Λυδία, το βρίσκω αρκετά προτότυπο! Με αυτόν τον τρόπο μπαίνουμε κι εμείς στη θέση του παιδιού μας και ξαναγινόμαστε παιδιά! Επισης θα εκπλαγούν με την επιθυμια μας να παίξουμε με αυτόν τον «περίεργο τρόπο»!

  3. Παράθεμα: Δώρο καταστροφής!!! | Το Blog μιας Μαμας

Σχολιάστε

