Ποτήρια και πύργοι!

Standard

Είμαι σίγουρη πως κάπου βαθιά σε κάποιο ντουλάπι, έχετε καταχωνιασμένα ποτηράκια πλαστικά ή χάρτινα μιας χρήσεως. Από αυτά που μας μένουν μετά από κάποιο πάρτι πχ. Δεν πιστεύω να τα πετάτε! Ε, λοιπόν ας τα χρησιμοποιήσετε μαζί με το μικρό σας, παίζοντας. Φτιάξτε πύργους!

 

πυργοι1

 

Σήμερα έβγαλα όλα τα πλαστικά μου ποτηράκια καθώς πήγαινα να συγυρίσω αυτά που έμειναν από το πάρτι μας την Κυριακή (Η Ναταλία έσβησε 3 κεράκια, ο Γιώργος 6 και ο Μάκης 38!)! Έδωσα στη Ναταλία τα κόκκινα και της έδειξα πως να φτιάξει πύργο ξεκινώντας από μια βάση 5 ποτηριών.

 

πυργοι7

 

Τα έβαλε προσεκτικά με μεγάλη υπομονή, και έφτιαξε τον πύργο της με μεγάλη περηφάνια. Μάλιστα, μόλις τελειώναμε τον κάθε όροφο, μετρούσαμε τα ποτήρια ένα ένα! Όταν έφτανε στον όροφο με το τελευταίο ένα και μοναδικό ποτηράκι, είχε μια περηφάνια μέσα στα ματάκια της!

 

Μετά της έδειξα πως να τα μαζέψει και το έκανε κι αυτό με μεγάλη επιτυχία. Έφτιαξε και μάζεψε τον πύργο της αρκετές φορές μέχρι να βαρεθεί.

 

πυργοι2

 

Την ίδια ώρα έδωσα και στον Γιώργο τα υπόλοιπα ποτήρια. Ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγαλύτερος, μιας και πολλά ποτήρια δεν είχαν το ίδιο ύψος/πλάτος κλπ. Έπρεπε να οργανωθεί πρώτα λίγο, και η αλήθεια είναι πως χρειάστηκε λίγη βοήθεια. Έβλεπες όπως τα γρανάζια στο μυαλό του να δουλεύουν. Φαίνεται στο βλέμμα τους η συγκέντρωση και  όταν γίνεται αυτό, πόσο μα πόσο πόσο μου αρέσειιιιι!!!

 

πυργοι8

 

Ξεκίνησε με μια βάση 8 ποτηριών και χάρηκε πολύ όταν έφτασε στον τελευταίο όροφο.

 

πυργοι4

 

Κάποια στιγμή, η Ναταλία αποφάσισε πως ήθελε να πάρει τα ποτήρια του Γιώργου. Δεν της τα έδινε, οπότε θα ξεκινούσε ένας χαμός αν κατάφερνε να του τα ρίξει! Έτσι (αφού κατάφερα να τους απομακρύνω για λίγο από τον πύργο), της εξήγησα πως ο Γιώργος πολύ θα χαιρόταν να φτιάξει έναν μεγάλο πύργο με όλα τα ποτήρια και πως θα μπορούσε να είναι η υπεύθυνη των ποτηριών και να της λέει τι χρώματα θα έπρεπε να του δίνει, και να του το κάνει πολύ πολύ προσεκτικά για να μην πέσει ο πύργος. Και μια συνεργασία τους φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και έτσι ξεκινήσαμε τον πύργο συνεργασίας!

 

πυργοι3

 

πυργοι5

 

Η βάση του πύργου ήταν 10 ποτήρια αυτή την φορά! Η χαρά με το μεγάλο αποτέλεσμα, ίση και μεγαλύτερη του μεγέθους του πύργου! Δεν τους έφτασε να τον φτιάξουν μόνο μια φορά!

 

πυργοι10

 

Η άλλη δουλειά της Ναταλίας, ήταν να μαζεύει ένα ένα τα ποτήρια όταν αποφάσιζαν πως θα τον ξαναρχίσουν, και με μεγάλη μου χαρά, είδα πως τα κατάφερνε μια χαρά🙂

 

πυργοι6

 

 

Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!😉

 

*Και εδώ να κάνω λίγο την κουκουβάγια και να σας πω πόσο περήφανη είμαι όταν τα βλέπω να συνεργάζονται, να γελάνε, να επιβραβεύουν ο ένας τον άλλον και να περνάνε καλά μεταξύ του!!! Δίκιο έχω, δεν έχω???🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. mamalydia εισαι σουπερ μαμα και αυτο το παιχνιδι το συστηνω και εγω αφου οι κορες μου (3 και 4,5) τρελαινονται για αυτο. Σας προτεινω και αυτο.. κρθβομαστε κατω απο το τραπεζι, εγω οδηγος αυτες επιβατες και με το ¨διαστημοπλοιο¨μας κανουμε διαφορε στασεις σε διαφορους πλανητες. Βγαινουμα απο το διαστημοπολοιο/ τραπεζι και καταβαινουμε για παραδειγμα στον πλανητη του γελιου οπου πρεπει να γελαμε ασταματητα. Επειτα, επιβιβαζομαστε και παμε στον πλανητη που χοροπηδανε και παει λεγοντας. Μπορειτε να πατε σε οποιον πλανητη σκεφτειτε!!!!!!!!!Θα ξετρελαθουν απο την ταχυτητα με την οποια παιζεται το παιχνιδι. Δοκιμαστα και πειτε μου!!!!!!!!!!!!!καλη ¨διαστημικη ¨πτηση!!!!!!!

Σχολιάστε

