Μπισκότα με ταχίνι, μέλι και βρώμη!

Standard

cookiew

 

Σας έχω μια πολύ εύκολη συνταγούλα για μπισκότα, σούπερ θρεπτικά, δίχως ζάχαρη! Βέβαια λόγω του ότι έχουν μέλι, δεν επιτρέπονται για μωρά κάτω του έτους. Την συνταγή την βρήκα εδώ, αλλά εγώ την διπλασίασα και εκτός των γραμμαρίων που δεν βολεύει όλες, σήμερα την έφτιαξα αλλά μετρούσα σε φλιτζάνια την δοσολογία😉

Άρεσαν πολύ και στα μικρά, και στον Μάκη και σε όσους τα δοκίμασαν. Ο Μάκης και τα μικρά θεωρούν οτι είναι από τα καλύτερα μπισκότα που έχω φτιάξει. Είναι η δεύτερη παρτίδα που φτιάχνω και η κάθε μια (διπλή δόση), μου βγάζει 41-42 μπισκοτάκια.

Υλικά:

– 2μιση φλιτζάνια βρώμη (240γρ)

– 2/3 του φλιτζανιού μέλι (240γρ)

– σχεδόν 1 φλιτζάνι ταχίνι (στην κούπα αφήστε μισό πόντο από πάνω) (200γρ)

– 1/4 του φλιτζανιού σουσάμι (ή δυο χούφτες κομματάκια από ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας)

– 2 κουταλάκια κανέλα

* Σημείωση, όταν λέω φλιτζάνια, εννοώ το φλιτζάνι μεζούρα που χρησιμοποιούμε για τις συνταγές, χωρητικότητας 250μλ)

Εκτέλεση:

Ανακατεύετε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και μετά βάζετε το μείγμα σε μια λαδόκολλα ή σε μεμβράνη και τυλίγετε σε λουκάνικο μήκους 40 εκ. Το τοποθετείτε στην κατάψυξη για κανένα 10λεπτο ή τέταρτο και όταν το βγάλετε και αφού ανάψετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς να προθερμανθεί, κόβετε σε φετούλες πάχους όσο το μικρό σας δαχτυλάκι ή για να σας βγουν 40-42 φετούλες. Βγαίνουν λίγο μακρόστενα, οπότε φτιάξτε λίγο το σχήμα με το χέρι και τοποθετήστε  τα σε ταψί όπου έχετε τοποθετήσει αντικολλητικό χαρτί. Η συνταγή έλεγε 8-10 λεπτά ψήσιμο αλλά στον δικό μου φούρνο χρειάστηκαν 12 λεπτά για την κάθε λαμαρίνα. Βγαίνουν μαλακά, αλλά μετά γίνονται τραγανά😉

Δοκιμάστε και πείτε μου την γνώμη σας!!!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

6 responses »

  1. Ειναι καταπληκτικη η συνταγη σου ,σε αντιθεση με ολες τις αλλες που ολο και κατι βαζουν μεσα για εντυπωσιασμο και κυριως εψαχνα να μην εχει μεσα το επιβλαβες αλευρι που παχαινει κι εχει και γλουτενη.Επισης δεν εχει η συνταγη σου βουτυρα και ολα αυτα τα καταστροφικα.Ειναι αυτο που εψαχνα,ενα θα ελεγες μοναστηριακο εδεσμα που το μονο που δινει ειναι υγεια και οχι θερμιδες..

Σχολιάστε

