Δωράκι για την δασκάλα!

Standard

tsanta1

 

Κλείνουν τα σχολεία! Ξεκινάει το καλοκαιράκι! Την Παρασκευή θα είναι η γιορτούλα του νηπιαγωγείου, τα νηπιάκια θα κάνουν την παράστασή τους, θα πουν τα ποιηματάκια τους, θα πάρουν την σακουλίτσα τους με όλες τις εργασίες του χρόνου που θα δούμε μετά μαζί και θα θαυμάσουμε και θα αποχαιρετήσουν την δασκάλα τους και το νηπιαγωγείο. Του χρόνου ο Γιώργος μας, θα είναι πρωτάκι!

 

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος θα πάρουμε στην δασκάλα του ένα όμορφο δωράκι με θέμα καλοκαιρινό. Έτσι για να της δείξουμε πως εκτιμήσαμε την χρονιά που πέρασε, αλλά βασικά την καλοσύνη με την οποία συμπεριφέρεται στα μικρά της τάξης, τόσο που ο Γιώργος όταν είναι αρρωστούλης, στεναχωριέται που δεν θα πάει σχολείο! Η πρώτη του δασκάλα, κατάφερε τα παιδιά, να αγαπούν το σχολείο. Εύχομαι το ίδιο και για του χρόνου🙂

 

Έτσι λοιπόν, μιας και γνωρίζω πως δεν μπαίνει στο blog μου, δεν φοβάμαι μήπως και της χαλάσω την έκπληξη. Της πήρα μια τσάντα θαλάσσης αρκετά μεγάλη, σαγιοναρούλες, ποτήρι για φραπέ και μπολάκια παγωτού! Τύλιξα την τσάντα και τοποθέτησα τα πράγματα ώστε να φαίνονται όμορφα και μετά τα τύλιξα και με σελοφάν!

 

tsanta2

 

Η τσάντα φαίνεται μικρή γιατί είναι τυλιγμένη. Επειδή ξέχασα να την βγάλω φωτογραφία πριν να την τυλίξω, σας βάζω την δικιά μου να την δείτε. Είναι απλά σε άλλο χρώμα😉

 

tsanta3

 

Ο καθένας μπορεί να βάλει ότι θέλει μέσα στην τσαντούλα, ή να φτιάξει πετσετο-τούρτα όπως είχα κάνει πέρσι. Ανάλογα με την οικονομική σας κατάσταση και γενικώς πόσα θέλετε να ξοδέψετε😉 Μπορείτε πχ για μια πιο κυριλέ τσάντα, να βάλετε και πετσέτα μπάνιου, αντηλιακό, γυαλιά ηλίου, καπελάκι, να γεμίσετε το ποτήρι με ice-tea sticks ή να βάλετε και ένα βαζάκι από σπιτική λεμονάδα!

 

Ευχαριστούμε δασκάλες των παιδιών μας! Όταν σας εμπιστευόμαστε τα μικρά μας κι εσείς βγαίνετε πάνω από τις προσδοκίες μας, τι άλλο να πούμε? Ευχαριστούυυυμε!!!!🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

7 responses »

  1. Τι ωραία ιδέα για δωράκι!! Με το καλό να αρχίσετε το δημοτικό! Εμεις «τελειωνουμε» τα μικρά προνήπια !

  2. Πολύ καλη ιδεα Λυδια. Ψαχνομουν για ιδεες αυτες τις μερες. Η δε τσαντα φανταστικο σχεδιο. Πού θα την βρουμε;

  3. καλά που ανέβασες το θέμα και μου το θύμησες! εγώ έκανα για τη μία ένα δεντράκι από σύρμα και για την άλλη μία «τούρτα» με είδη κήπου και η μικρή μου από ένα «βιβλίο» για την καθεμία με θέμα το σχολείο και την «καλή δασκάλα Σάντρα και Αλεξία».

Σχολιάστε

