Η σάκα και η Ελληνίδα μάνα (manalydia)!

Standard

ellinida-mana

 

Ναι ΟΚ, μπορεί το mamalydia να μην έχει και πολύ Ελληνικό στοιχείο μέσα του, αλλά κάτι το γεγονός ότι ο γιος μου τελευταία, αρέσκεται στο να με φωνάζει «μάνα» (μη με ρωτάτε, ιδέα δεν έχω γιατί…), κάτι το DNA που ότι και να κάνεις, εκεί αυτό βγαίνει στην επιφάνεια, σήμερα ένιωσα την Ελληνίδα μάνα που -προφανώς- έχω μέσα μου, να πάει να βγει στην επιφάνεια. Τα κατάφερα να την πνίξω, αλλά για να δούμε για πόσο… Το ταπεράκι στην παραλία και στο πάρκο, το έκανα. Το να τους φορέσω ζακέτα ενώ εγώ δεν φοράω, το έκανα κι αυτό, ε σήμερα όμως κρατήθηκα!

 

Συζητούσα με τον γιο μου για το σχολείο και πόσο καλά τα πάει, συζητούσαμε για διάφορα καθώς έφτιαχνε την αυριανή του σάκα, και τότε μου το πέταξε:

 

«όμως με κοροϊδεύουν για την τσάντα μου!»

 

«Τι κάνουν?» (ήρεμη φωνή, παρά την εσωτερική «Τιιιιιιιιιιιιιι κάνουυυυυυυν?????»)

 

«με κοροϊδεύουν, και λένε ότι έχω μικρή τσάντα!»

Τα μάτια του ήταν βουρκωμένα και με κοιτούσε με παράπονο και προσπαθούσε να μην βάλει τα κλάματα…😦

 

Εδώ ανοίγει παρένθεση: Την τσάντα του, την παράγγειλα από το ίντερνετ. Την βρήκα στις τσάντες ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, που είναι μεγαλύτερες από του νηπιαγωγείου, ήταν όμορφη, καλή μάρκα και καλή τιμή και την παραγγείλαμε κάπως αργά (Μάκη ακούς?), οπότε ήρθε μια μέρα πριν να πάρουν τα παιδιά τα βιβλία! Όταν την είδα, είπα «Ουπς, σαν μικρή μου φαίνεται!», αλλά είχε καλούς χώρους, και σκέφτηκα να την δοκιμάσουμε με τα βιβλία και να δούμε τι θα κάνουμε. Και τελικά χωράει τα βιβλία που παίρνει στο σχολείο, την κασετίνα, το φαγητό του, το παγούρι του και γενικά, ναι είναι μικρότερη από των περισσότερων μαθητών, αλλά κάνει τη δουλειά της και άρεσε και στον Γιώργο, οπότε δεν την αλλάξαμε! Και τώρα κλείνει η παρένθεση…

 

«Ποιοι σε κοροϊδεύουν αγάπη μου? Οι συμμαθητές σου?» (ενώ σκεφτόμουν «καλά κάθονται οι φίλοι σου να σε κοροϊδέψουν για κάτι τέτοιο? Και ποιοι ακριβώς είναι αυτοίιιι???»)

 

«Όλοι!»

 

«Όλοι? Σίγουρα? Δηλαδή όλοι σε κοροϊδεύουν ή απλά σε ρώτησαν πως και έχεις μικρότερη σάκα?»

Εντάξει εδώ ήμουν σίγουρη ότι η επόμενη απάντησή μου θα ήταν «Αγόρι μου, θα σου πάρουμε άλλη, σιγά το πράγμα για να στεναχωριέσαι!»

 

«Ε, κάποιοι με ρωτάνε συνέχεια γιατί έχω μικρή τσάντα και η κυρία μου είπε ότι είναι όντως μικρή και πως μετά δεν θα με χωράει!»

 

Καθώς μου μιλούσε, άρχισα να σκέφτομαι την προηγούμενη σκέψη μου! Αρνήθηκα να τον βγάλω από την δύσκολη θέση, επειδή οι άλλοι είχαν διαφορετική σάκα και τον κορόιδεψαν. Το ίδιο μπορεί να γίνει αργότερα για ένα κινητό, ένα λαπ τοπ, ένα αυτοκίνητο!

 

«Γιώργο, θα σου πω την αλήθεια. Η τσάντα σου είναι όντως μικρότερη από των συμμαθητών σου. Ξέρεις γιατί? …μπλα μπλα μπλα (του εξήγησα με κανονικά λόγια και όχι μπλα μπλα). Αλλά τελικά, ακόμη και μικρότερη, κάνει την δουλειά της. Σωστά? Χωράει τα πράγματά σου, το παγούρι σου, το φαΐ σου και ότι χρειάζεται να πάρεις στο σχολείο, ε?»

 

«Ναι!»

 

«Σου αρέσει η τσάντα σου?»

 

«Μου αρέσει!»

 

«Αλλά δεν σου αρέσει που σε κοροϊδεύουν βασικά?»

 

«Όχι βέβαια, δεν μου αρέσει!»

 

«Μπορείς να σκεφτείς κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε?»

 

«Όχι γι αυτό ζητάω την γνώμη σου. Ότι και να πω, μπορεί να μου πουν κάτι άλλο αυτοί ή αν το πω σε κάποιον μεγαλύτερο, μπορεί να μου δώσει και καμιά μπουνιά!»

 

«Κοίτα, μπουνιές επειδή λες τη γνώμη σου, δεν νομίζω να σου δώσει κάποιος! Σε περίπτωση που συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο, θα το πεις ή σε μένα ή στην δασκάλα σου, δεν επιτρέπεται να παίζετε ξύλο, ειδικά οι μεγάλοι να χτυπάνε εσάς που είστε μικρότεροι! Την γνώμη σου δεν θα φοβάσαι να την λες ποτέ!»

 

«Ωραία και τι να πω?»

 

«Πως θα σου φαινόταν αν την επόμενη φορά, τους πεις ότι η σάκα σου μπορεί να είναι πιο μικρή, αλλά σου αρέσει, χωράει όσα χρειάζεσαι και θα ήθελες να σταματήσουν να σε κοροϊδεύουν γιατί σε ενοχλεί? Και αν συνεχίσουν, πες τους να βρουν και τίποτα άλλο να ασχοληθούν εκτός από την τσάντα σου!» («Ή πες το μου εμένα να τους το πω κι εγώ!» χαχαχα, όχι δεν το είπα!!!) «Είναι κάτι από αυτά που σου είπα που δεν σε βρίσκει σύμφωνο?»

 

«Όχι, είναι όλα αλήθεια! Αλλά όταν θα πάω σε άλλη τάξη ή αν δεν χωράει η σάκα μου τα πράγματά μου, θα πάρουμε άλλη?»

 

«Και βέβαια θα πάρουμε άλλη σάκα, όταν αποφασίσουμε μαζί πως δεν κάνει η σάκα σου πια την δουλειά της. Όχι επειδή σε κορόιδεψε κάποιος, αλλά επειδή εμείς θα το αποφασίσουμε για πρακτικούς λόγους, εντάξει αγάπη μου?» Και συμφώνησε!😉

 

Μα πόσο εύκολο θα ήταν να του πάρουμε μια άλλη σάκα? Problem solved? Ή θα ξεκινούσαμε συμπαράσταση ανάποδη στο παιδί μας? Να μάθει να υπερασπίζεται τον εαυτό του, τις προτιμήσεις του, τα γούστα του, το δίκιο του, να μην φοβάται να υψώσει ανάστημα, να βοηθάει τους άλλους, να μην τους προσβάλει, να είναι ταυτόχρονα δυναμικός, κλπ. Πως θα τα μάθει αν του λύνω εγώ όλα τα προβλήματα ή ο μπαμπάς του? Η κλασική Ελληνίδα μάνα κάθεται ώρες έξω από το προαύλιο του σχολείου τις πρώτες τουλάχιστον μέρες. Να δει αν το παιδί παίζει σωστά, αν το πειράζουν, αν τρώει το φαγητό του, κλπ και αν μπορεί να βάλει και καμιά φωνή να επέμβει! Κι εγώ αγωνία έχω, και έναν φραπέ θα τον έπινα καθισμένη κι εγώ απ’ έξω για να δω! Αλλά του έχω εμπιστοσύνη ότι θα τα καταφέρει και τον αφήνω να προχωρήσει μόνος του. Ούτε στην πρώτη εκδρομή του σχολείου πήγα, που θα μπορούσα να πάω μαζί μιας και οι μαμάδες με τα πρωτάκια μπορούν. Και χρόνο έχω και πολύ θα ήθελα να είμαι κοντά να βλέπω, αλλά κρατιέμαι!

 

Ε, εντάξει τώρα, όταν μου είπε ότι η συμμαθήτριά του είναι σίγουρο πως τον έχει ερωτευτεί, πως του αρέσει κι αυτού και είναι πολύ καλή και χαμογελαστή και μιλάει όμορφα, εξού και ο λόγος που του αρέσει κι αυτού, ένιωσα περήφανη που μου το είπε. Που μου το εμπιστεύθηκε και μετά με ρώτησε αν θα γελάσω!!! Όχι! Ούτε γέλασα, ούτε τον κορόιδεψα, ούτε του έκανα κήρυγμα. Τού είπα ότι είναι πολύ όμορφα αυτά τα συναισθήματα και είμαι χαρούμενη που μου το είπε και το μοιράστηκε μαζί μου. Και την επόμενη μέρα, τσέκαρα να δω ποια είναι, για να δω αν έχει καλό γούστο ο γιος μου (και έχει😉 )! Άτιμο DNA λέμεεεεεεε!!!!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

6 responses »

  1. Η τσαντούλα που έχει φέτος η κόρη μου, στην πρώτη, είναι μικρότερη από ότι έχουν τα άλλα παιδιά…. Είναι η τσάντα που είχε και ο αδελφός της στην πρώτη δημοτικού…. Τότε και τώρα επέλεξα να έχουν τα παιδιά μου μικρότερη τσάντα στην πρώτη τάξη…. Βλέπω τις τεράστιες τσάντες που κουβαλάνε άλλα πρωτάκια, οι οποίες είναι μεγαλύτερες από το μπόι τους…. μην σας πω χωράνε και τα ίδια μέσα….. Μια μέρα, η μικρή μού ανέφερε οτι κάποιο παιδάκι της είπε οτι η τσάντα της είναι για το νηπιαγωγείο, επειδή είναι μικρή,…. αλλά της αρέσει τόσο πολύ, που δεν έδωσε σημασία.

  2. Το χειρίστηκες καλά! Μπράβο που το σκέφτηκες! Αλλά μου κάνει εντύπωση βρε παιδί μου..να κοροϊδεύουν για το μέγεθος της τσάντας;;;;
    Με’ γειά και το αμόρε😉

Σχολιάστε

