Νέες κεραλοιφές και λαδάκια!

Standard

ladi-levanda

 

Σας έχω πει νομίζω πως εδώ στη Ρόδο, ζω σε μια μονοκατοικία με 4 στρέμματα γύρω γύρω! Έχουμε δέντρα, φυτά, βότανα, λουλούδια, χώμα, κλπ. Και έτσι λοιπόν, μια μέρα μου ήρθε η πολύ απλή ιδέα. Να φτιάχνω δικά μου λαδάκια από βότανα και φυτά, άλλα που έχω εδώ και άλλα αγορασμένα.

 

Ένιωσα και λίγο επιστήμονας με τα βαζάκια και τα βοτανάκια μου. Ή μήπως ένιωσα λίγο σαν τις μάγισσες της Σμύρνης? Ποιος ξέρει?

 

Έφτιαξα λοιπόν λάδια από: δάφνη (για την τριχόπτωση και τους πόνους από ρευματικά), ginger (για το κρυολόγημα αλλά και τους πόνους από αρθριτικά και ψύξεις), λεμονόχορτο (αντιπυρετικό και μυϊκούς πόνους), αλόη (βοηθά στην φαγούρα από τσιμπήματα, είναι επουλωτικό, αντιρυτιδιακό,  και αναπλαστικό)!

 

Ετοιμάζονται επίσης λαδάκια από: λεβάντα (χαλαρωτικό, αντισηπτικό), καρότο (αντιρυτιδιακό, χαλαρωτικό και αντιοξειδωτικό), κισσό (για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας), φασκόμηλο (για πόνους στην κοιλιά και κολικους), χαμομήλι (αντιβακτηριδιακό, αντιφλεγμονώδες, αναλγητικό, αντισηπτικό)!

 

Τα λαδάκια αυτά θα μπορώ να τα διαθέσω σε μορφή κεραλοιφής ή σαν απλό λάδι! Έχω ενθουσιαστεί με τον θησαυρό που υπήρχε στον κήπο μου🙂

 

Για την ώρα μην ξεχνάτε την απλή συνταγή κεραλοιφής  mamalydia για μωρά από 6 μηνών και κάτω, με σκέτο ελαιόλαδο, αγνό κερί μέλισσας και λίγη ματίχα η οποία είναι επίσης επουλωτική, αντιβακτηριδιακή, αντισηπτική και ότι πρέπει για τα μωρά σας!

 

Ένα θα σας πω! Ελπίζω στην κεραλοιφή με λάδι ginger και ευκάλυπτου για τις δικές μου ψύξεις και τα μπουκώματα των μικρών όλο το χειμώνα!😉

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

