Ξεκινάω!

Standard
Μάκη, για σένα :-)

Μάκη, για σένα🙂

 

Κάπου ίσως να θυμάστε που σας είπα πως πήρα την απόφαση να ξεκινήσω σεμινάρια για να γίνω κάποια στιγμή, εφόσον δηλαδή είμαι αρκετά καλή, μια βοηθός μητρότητας. Στη Ρόδο, εδώ που βρίσκομαι…

 

Μπορεί να μην έζησα εγώ η ίδια τους τοκετούς που επιθυμούσα, αλλά έμαθα μέσα από αυτό, τους λόγους που δεν τα κατάφερα, το τί θα έπρεπε να ζητήσω, την σιγουριά που θα έπρεπε να νιώθω, και τα άτομα που θα με βοηθούσαν σε κάτι τέτοιο. Μετά, ήμουν σχετικά μόνη μου στο θέμα θηλασμού, στο πως θα έπρεπε να φροντίσω το μωρό μου, κλπ. Ευτυχώς βέβαια, στο δεύτερο κομμάτι, τολμώ να πω πως το ένστικτό μου με οδήγησε στα σωστά μονοπάτια.

 

Λίγο μετά την πρώτη μου γέννα (με καισαρική), κατάλαβα πόσο λάθος έχουμε μάθει κάποια πράγματα, πόσο λάθος ίσως μας τα λένε ή τα αντιλαμβανόμαστε και έτσι ξεκίνησα αυτό εδώ το blog. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια που έχω αρχίσει να μαθαίνω την σημαντικότητα ενός όμορφου τοκετού και μιας όμορφης συνέχειας (σημαντικότητα για την μαμά αλλά και το μωρό), κρατιέμαι με νύχια και με δόντια όταν βλέπω μια εγκυούλα να μην της πω σημαντικές πληροφορίες για την εγκυμοσύνη της, τον τοκετό της αλλά και τον θηλασμό και την φροντίδα του μωρού. Θέλω να μοιραστώ και να βοηθήσω την κάθε νέα μαμά να νιώσει σίγουρη, να νιώσει ότι το ένστικτό της είναι δυνατό και σωστό, ότι αυτή και το μωρό της ΞΕΡΟΥΝ!

 

Και πριν λίγο καιρό μου ήρθε κατακούτελα κάτι που νομίζω πως με περίμενε χρόνια να το αποφασίσω! Κάτι που είναι μέσα μου και που είμαι εγώ! Να γίνω Βοηθός Μητρότητας!!! Και από την στιγμή που το σκέφτηκα, σαν να ηρέμησα. Να μην με νοιάζουν πια οι καισαρικές που έκανα. Σαν να μην έχω πια θυμό! Γιατί θα βοηθώ άλλες μαμάδες να ζήσουν τον όμορφο τοκετό τους, θα είμαι κι εγώ μέρος αυτού του θαύματος που μπορεί να μην έζησα εγώ, αλλά θα το ζήσουν άλλες! Θα δυναμώσω για να μπορέσω στο μέλλον να βοηθήσω την δική μου κόρη να γεννήσει όμορφα! Υπάρχει κάτι πιο γλυκό από αυτό? Και οι δικοί μου αμέσως το αγκάλιασαν αυτό, και να που τα ξημερώματα Σαββάτου, θα πετάω μόνη για Αθήνα να πάω να παρακολουθήσω το πρώτο από τα δύο σεμινάρια που θα πρέπει να παρακολουθήσω! Ξεκινάω!

 

Στο στομάχι μου από χτες το βράδυ, αισθάνομαι πεταλούδες να πετάνε γύρω από έναν κόμπο! Μην με κοροϊδέψετε! Θα φύγω πρώτη φορά μόνη μου (δίχως τα παιδιά μου δηλαδή) και από την μία έχω λίγες τύψεις που τα αφήνω για κάτι δικό μου, νιώθω και λίγο ανήσυχη μήπως κλάψει το μικρό μου, ή αν θα κουνάει το αεροπλάνο και θα νομίζω στιγμιαία πως κάτι θα συμβεί (χαχα, αυτό το απέκτησα μεγάλη…!). Από την άλλη, γύρω από τον κόμπο αυτόν στο στομάχι, πεταλουδίτσες έχουν στήσει χορό! Γιατί μετά από τόσο καιρό πάω κάπου μόνη μου, για ΜΕΝΑ, για κάτι που μου αρέσει! Θα γνωρίσω κόσμο όμορφο, θα ξεκινήσω κάτι που θα μου ανοίξει διάπλατα κάποιες άλλες νέες πόρτες, και έχω μια μεγάλη ανυπομονησία!

 

Σήμερα το βράδυ θα κοιμηθώ με τις κότες. Θα ξυπνήσω γύρω στις 5 τα ξημερώματα για να πάω στο αεροδρόμιο, θα κρατάω μόνο μια τσάντα μαζί μου (και πάντα αναρωτιόμουν αν θα καταφέρω ποτέ να ταξιδέψω light), θα διαβάζω το βιβλιαράκι μου στο αεροπλάνο (πόσο καιρό έχετε να το κάνετε αυτό καλές μου μαμάδες?) και όταν φτάσω Αθήνα, θα πάω στο σεμινάριο! Το βραδάκι θα πάω καφέ με την κουνιάδα μου να μην σταματάμε να μιλάμε, θα πάρω τα παιδιούδια μου τηλέφωνο να τα καληνυχτίσω και την άλλη μέρα, θα πάω πάλι στο σεμινάριο και όταν θα τελειώσει, θα έχω μάθει χίλια δυο πράγματα που δεν γνώριζα. Θα γυρίσω το βράδυ στο σπίτι και θα έχω πεθυμήσει τα μικρά μου που θα με γεμίσουν φιλάκια, θα πρήξω τον άντρα μου με τα πράγματα που έμαθα και με τον ενθουσιασμό μου, και σαν και πρώτα! Αλλά θα έχω κάνει την αρχή σε ένα νέο κομμάτι!

 

Ξεκινάω λοιπόν! Wish me luck🙂

 

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

9 responses »

  1. Λυδία συγχαρητήρια και από εμένα για την απόφαση σου!
    Σου εύχομαι να γίνεις μια υπέροχη Βοηθός Μητρότητας εκεί στη Ρόδο, που τόσο πολύ θα σε χρειάζονται οι μητέρες!
    Ίσως να καταφέρω να έρθω με τη κόρη μου το Σάββατο μετά το σεμινάριο (στις 6.00μ.μ.). Αν θα είσαι ακόμα εκεί, θα χαρώ να σε γνωρίσω επιτέλους.

    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

    Ελίνα Ζαμπούνη.

    • Ελινα ευχαριστω πολυ!
      Αν ερθεις 6 λογικα εκει θα ειμαι. Λιγο μετα οσες ειμαστε εκτος Αθηνων, θα μας παρουν να κανουμε την συνεντευξη μας, για να μην ανεβαινουμε μονο γι αυτο Αθηνα😉
      μακαρι να τα πουμε απο κοντα!

  2. Λυδία μου,
    Καλή αρχή στην νέα σου ιδιότητα!
    Βέβαια για μένα ήσουν πάντα βοηθός μητρότητας.Εσύ μου έδειξες τον δρόμο για τον μακροχρόνιο θηλασμό,για το babywearing, το AP, τα εμβόλια και τόσα άλλα.Σε ευχαριστούμε Λυδία εγώ και τα κορίτσια μου!!

  3. Καλή τύχη και όλα να πάνε όπως ακριβώς τα ονειρεύεσαι!!! Πολύ συγκινητική η απόφασή σου να προσφέρεις και με αυτόν τον τρόπο τις γνώσεις σου σε άλλες μέλλουσες μανούλες! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ θα ήθελα να παρακολουθήσω αυτά τα σεμινάρια, όχι απαραίτητα για να το εξασκήσω ως επάγγελμα, αλλά γιατί ακριβώς κι εγώ σαν εσένα έμαθα με το δύσκολο τρόπο κάποια πράγματα για τη γέννα, το θηλασμό και τη μητρότητα και θα ήθελα να ¨προλάβω¨ να μη συμβούν αυτά που έζησα σε άλλες γυναίκες!!!
    Μπράβο σου!

Σχολιάστε

