Πάει ο παλιός ο χρόνος!

Standard

nature-2014

 

Πάει και το 2013! Ήρθε το 2014, γεμάτο αισιοδοξία! Να συνεχίσει όλα τα όμορφα από τις προηγούμενες χρονιές και να σβήσει όλα τα άσχημα (μαζί με την δική μας θέληση να το κάνουμε δηλαδή)!

 

Το 2013 ήταν για μένα, μια περίεργη χρονιά! Δεν μπορώ να πω ότι ήταν άσχημη. Ήταν όμως περίεργη! Ίσως τελικά θα έπρεπε να πω ότι ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά. Ήταν η χρονιά που άρχισα να με αμφισβητώ. Να αμφισβητώ το κατά πόσο καλή μητέρα είμαι, πόσο ήρεμη είμαι, πόσο δυναμική, πόσο μου αρέσει ο εαυτός μου. Και έβαλα στοιχήματα, άρχισα να αναθεωρώ, να μαθαίνω, να χάνω και να κερδίζω τα στοιχήματα που έβαλα, να δοκιμάζω αντοχές, να καταλαβαίνω τον εαυτό μου, τα συναισθήματά μου, να συγχωρώ τον εαυτό μου, να βλέπω τα πράγματα διαφορετικά, να καταλαβαίνω πως δεν χρειάζεται να είμαι τέλεια, να κάνω σχέδια για μένα, να αποφασίζω να αλλάξω κάποια πράγματα και να συνεχίζω κάποια άλλα. Να νιώθω σιγουριά για αυτό που είμαι και να βλέπω λίγο πιο θετικά ακόμη και τα αρνητικά μου!

 

Το 2013, ήταν για μένα μια αρχή. Μια αρχή ψαξίματος του εαυτού μου. Δεν είπα «δεν βαριέσαι»! Είπα, «ευκαιρία να με δουλέψω, να με μάθω»! Και έκανα την αρχή! Και όλο τον χρόνο με δούλεψα, με δυσκόλεψα, ένιωσα πως δεν ήμουν αυτό που ήθελα όταν κοιτούσα στον «καθρέφτη», αλλά άρχισα τελικά να με κοιτώ στα μάτια και να με δέχομαι!

 

Το 2013 ήταν μια δύσκολη χρονιά! Ήταν όμως μια χρονιά που μου άνοιξε τα μάτια. Που κατάλαβα ότι όσο αναρωτιέσαι αν είσαι ευτυχισμένος, ψάχνεις να βρεις τα πράγματα που σε κάνουν δυστυχισμένο αντί να κοιτάξεις αυτά που έχεις και θα έφταναν για μια ζωή (και δυο) απόλυτης ολοκλήρωσης και ευτυχίας. Και πόσα πράγματα έχω που με κάνουν ευτυχισμένη αλήθεια! Ήταν μια δύσκολη χρονιά! Έπρεπε να συνειδητοποιήσω πως όσο κι αν θέλω, όσο κι αν προσπαθώ, τέλεια δεν πρόκειται να είμαι ή να γίνω! Και πως τα δικά μου λάθη, δεν θα καταστρέψουν ούτε τα παιδιά μου, ούτε κανέναν!

 

Το 2013, ήταν η χρονιά που ξεκίνησα ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Στην αρχή πανικόβλητα, αργότερα ίσως και καταθλιπτικά, τελικά συνεχίζεται και θα συνεχίζεται όμορφα και γλυκά! Όχι βέβαια δεν έχω φτάσει στο ζεν, απλά κατάλαβα ότι ποτέ δεν θα το φτάσω και πως αυτό είναι ΟΚ!😉

 

Το 2013, ήταν η χρονιά που κατάλαβα ότι έχω στην ζωή μου αυτά που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος, ολοκληρωμένος, γεμάτος! Ήταν μια δυσκολούτσικη χρονιά, αλλά αν δεν την είχα, δεν θα είχα φτάσει στην σημερινή μέρα, 1η Ιανουαρίου 2014, με την σιγουριά και την αισιοδοξία που έχω!

 

Το 2014 ήρθε! Συνεχίζω το ταξίδι μου! Με την οικογένεια μου στο πλάι μου αλλά και το προσωπικό μου ταξίδι! Είμαι εκεί που θέλω να είμαι! Είμαι αυτή που θέλω να είμαι! Έχω αυτά που θέλω και χρειάζομαι! Τα υπόλοιπα τα καλωσορίζω ή τα αφήνω απ’έξω! Ευχαριστώ το 2013 για τα καλά που μου δίδαξε, καλωσορίζω το 2014 για όλα όσα θα μου φέρει!

 

Καλή χρονιά σε όλους! Με πολύ αγάπη στην ζωή μας, υγεία και αγάπη! Το 2014 να είναι μια υπέροχη χρονιά!🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Καλή χρονιά Λύδια! Και σε ευχαριστώ που χωρίς να το ξέρεις με μύησες στον κόσμο των blogs με πρώτο και καλύτερο το δικό σου!

Σχολιάστε

