Αποκριάτικες στολές για κορίτσια… της ντροπής!!!

Standard
A 1242248

αστυνομικός!

Είχα πει να μην γράψω τίποτα, αλλά δεν τα κατάφερα! Συγνώμη λοιπόν αν θα στεναχωρήσω κάποιες φίλες και γνωστές που μπορεί να διαβάσουν το άρθρο μου και να τα πάρουν μαζί μου, αλλά πραγματικά δεν άντεξα!

Το είχα προσέξει και πέρσι, το πρόσεξα και φέτος ακόμη περισσότερο. Πηγαίνοντας σε γνωστό πολυκατάστημα αλλά σερφάροντας και λίγο στο ίντερνετ για στολές κοριτσίστικες έπεσα σε κάποιες στολές που και πάλι με άφησαν με ανοιχτό το στόμα. Και πριν να κάνω παιδιά κάτι είχα προσέξει, αλλά τώρα που έχω παιδιά το προσέχω ακόμη περισσότερο! Πραγματικά καθώς περιπλανιόμουν στους διαδρόμους του καταστήματος αυτού ψάχνοντας για διάφορα αποκριάτικα αξεσουάρ για να ντύσω την Ναταλία Νεράιδα του κήπου και τον Γιώργο Luke Skywalker (έπρεπε να τις φτιάξω για να μην τις πληρώσω χρυσάφι και να είναι και του γούστου μου), είδα πολλές και διάφορες στολές! Ε, όχι! Έλεγα μέσα μου! Τι πουλάνε οι άχρηστοι ρε παιδί μου? Υπάρχει περίπτωση να τις αγοράζει κάποιος αυτές τις στολές για τις κόρες του? Στολές από 6 χρονών, sexy όσο δεν έχω ντυθεί ούτε καν εγώ ποτέ σε απόκριες ή μη! Και τελικά, είδα φωτογραφίες στο Facebook από περήφανες μαμάδες να ποστάρουν τα κοριτσάκια τους με περηφάνια, φορώντας τέτοιες στολές!

κι άλλη αστυνομικός για να μην είναι όλες ίδιες!

κι άλλη αστυνομικός για να μην είναι όλες ίδιες!

Αλλά ας πούμε ότι εγώ είμαι σεμνότυφη και δεν ντύθηκα ποτέ έτσι! Ποιος ο λόγος να ντυθεί έτσι ένα μικρό κοριτσάκι??? Αλήθεια υπάρχει λόγος? Ποιος ακριβώς? Να δείξει η μαμά ότι το κοριτσάκι της μεγαλώνει και πως θα γίνει σούπερ γκόμενα? Πως είναι σούπερ γκόμενα από τώρα? Απλά έχει πλάκα να φαίνεται sexy? Τι? Πείτε μου να καταλάβω!

γκανγκστερ!!!

γκανγκστερ!!!

Ας κάνω λοιπόν και την επόμενη ερώτηση! Στα 13-15 της αν θα θέλει την ίδια στολή για να βγει το βράδυ έξω με τους φίλους της (τότε που ΚΑΙ ή ίδια αλλά ΚΑΙ τα αγόρια φίλοι της θα ξέρουν τι εστι sexy και τον λόγο που θέλεις να είσαι sexy), θα την αφήσετε να την φορέσει? Και αν όχι, τι θα της πείτε όταν σας πει ότι στα 7 της την είχε φορέσει??? Αν τότε δεν ήταν κακό, γιατί θα είναι τώρα που μεγάλωσε κακό να ντυθεί σαν στριπτιζέρ? Γιατί έτσι είναι αυτές οι στολές ρε παιδιά! Σαν στολές που φοράνε οι στριπτιζέρ!

Γάτα???

Γάτα???

Και ΟΚ, ας πούμε ότι τότε απλά θα το θέλει εκείνη για να τραβήξει τα βλέμματα των αντρών πάνω της και δεν «κάνει»! Στα 7 τους, στα 10 τους, στα 12, γιατί είναι καλό να στρέψει τα μάτια του οποιοδήποτε άντρα πάνω του το κοριτσάκι που δεν έχει ιδέα??? Ενός άντρα που ήθελε δεν ήθελε, βλέπει μπροστά του ένα κοριτσάκι ντυμένο sexy?

Η κοκκινοσκουφίτσα!

Η κοκκινοσκουφίτσα!

Και όπως μου είπε μια καλή φίλη! Χίλιες φορές καλύτερα να τα φορέσει αν ντε και καλά θέλει, τότε που θα γνωρίζει και ένα δυο πράγματα περισσότερα και θα ξέρει ας πούμε, να αντιμετωπίσει και αυτά τα βλέμματα, παρά τώρα που έχει άγνοια και δεν ξέρει πως να προστατέψει τον εαυτό της και το σώμα της! Αλλά όπως και να ‘χει, δεν είναι αυτές οι στολές προσβολή και στο γυναικείο φύλο? Δηλαδή η αστυνομικός πρέπει να είναι σε στολή όπως φαντασιώνονται οι άντρες? Και τη νοσοκόμα? Και γενικά tη γυναίκα από την παιδική της τελικά ηλικία? Όχι δεν είναι απλά μια στολή! Είναι όλη η φιλοσοφία πίσω από αυτό! Το τι σημαίνει! Ποιος το φοράει! Να είσαι ενήλικη, κάνε ότι θες! Αλλά στο παιδί? Το οποίο παίρνει και sexy πόζες στις φωτογραφίες! Και γελάνε και καμαρώνουν οι μαμάδες και οι μπαμπάδες!

Αλλιώς θυμάμαι την Μίνι!

Αλλιώς θυμάμαι την Μίνι!

Καλές μου μαμάδες! Τα κορίτσια μας και τα μάτια μας! Ας κρατήσουμε την αθωότητα τους όσο περισσότερο γίνεται. Την χάνουν που την χάνουν νωρίτερα όσο περνάνε τα χρόνια, ας μην τους την αφαιρούμε κι εμείς ακόμη γρηγορότερα επειδή μας αρέσει να βλέπουμε τα παιδιά μας να μεγαλώνουν και να φανταζόμαστε πως θα είναι όταν μεγαλώσουν! Ας έχουν στο μυαλουδάκι τους ακόμη όμορφες εικόνες, παραμύθια, νεραϊδόσκονες, και παιδικές ιστορίες! Υπάρχει πάντα και ένα όριο! Εμείς θα το βάλουμε αυτό και θα ακολουθήσουν μετά και τα καταστήματα που δέχονται να βάλουν στα ράφια τους τέτοια κατασκευάσματα! Σκεφτείτε το!

A 67626

Νοσοκόμα!

Καλές απόκριες σε όλους🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

28 responses »

  1. Επιτέλους και μία εύστοχη παρατήρηση!!! Είχα αρχίσει να αισθάνομαι πως μόνο εγώ ενοχλούμαι από αυτό το αίσχος!!! Πραγματικά είναι θλιβερό να βλέπεις μικρά κοριτσάκια να κυκλοφορούν λες και συμμετέχουν σε τσόντες!!! Σκέτη απογοήτευση!!!

    • Θα συμφωνησω και εγω μαζι σου. Ειναι πολυ θλιβερό να βλεπεις τοσο μικρα κοριτσακια να τα ντυνουν οι μαμαδες του ετσι… Για μένα φταίνε οι γονείς…

  2. Είχα γράψει κι εγώ κάτι πέρσι για αυτές τις στολές, ακόμα και τώρα τις βλέπω και λέω «είναι δυνατόν;;;» Και όμως δυστυχώς βλέπω μαμάδες να τα ντύνουν έτσι, να τα βάφουν έτσι (προσωπικά δεν μου αρέσει και το βάψιμο στα παιδάκια) και να καμαρώνουν. Ξέρεις τι σκέφτομαι και ανατριχιάζω; Πώς ΔΕΝ μπορούν να φανταστούν ότι κάνουν τα κορίτσια τους δόλωμα για τον οποιοδήποτε παιδόφιλο; Δεν θα μπορούσα ποτέ να ντύσω (λέω για τώρα που τα ντύνουμε ακόμα) κάπως το παιδί μου που να προκαλέσει τον οποιοδήποτε ανώμαλο. Με φούντωσες τώρα, με τρελαίνει αυτό το θέμα!

  3. Πριν από μερικά χρόνια, 2-3 μπορεί να είναι, τα περίφημα (και απαράδεκτα για μένα) Τζάμπο έπαιζαν στο ραδιόφωνο ένα σποτάκι που ακουγόταν η φράση «…όλα μου μοιάζουν τόσο πορνό…». Κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν αλλά αντιμετώπισαν από τη συντρηπτική πλειοψηφία τη χλεύη των υπολοίπων. Προσωπικά δεν είμαι φίλος του καρναβαλιού αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη, ας πούμε πως είμαι περίεργος. Το θέμα όμως που αγγίζεις έχει να κάνει με τη γενικότερη τάση (ας μου επιτραπεί) που υπάρχει στην εποχή μας να φέρνουμε όλο και νωρίτερα τα παιδιά στην ενηλικίωση. Τα δείγματα εικόνων που έχεις αναρτήσει δείχνουν ολοφάνερα πως τα κοριτσάκια πρέπει να «γδυθούν» γυναίκες. Ακόμα και η κοκκινοσκουφίτσα με το καλαθάκι της πρέπει να φοράει μίνι, και ψηλοτάκουνα. Ακόμα δηλαδή και το παραμύθι που υποτίθεται οτι διδάσκει κάτι, μετατρέπεται σε ηδονοβλεψία. Και το τραγικότερο, για ηλικίες που καλά καλά δεν έχουν προλάβει να παίξουν και να νιώσουν παιδιά για αρκετό διαστημα. Τα παιδιά του γυμνασίου ειναι παιδιά. Μεγαλύτερα, έφηβοι, αλλά παιδιά. Το σύνολο όμως των ερεθισμάτων που έχουν (ένα ειναι και το καρναβάλι) τα ωθεί προς το να συμπεριφερθούν σαν άντρες και γυναίκες και να μπουν στο παιχνίδι των φύλων από νωρίς νωρίς (γιατί αλλιώς θα μας πουν και καθυστερημένους). Δείτε όμως λίγο τα πρότυπα των παιδιών. Τί ρούχα φορούν; Δείτε λίγο τις εκπομπές της τηλεόρασης. Δείτε τα περιοδικά του νεανικού κοινού για τί μιλάνε. Αντρες φέτες και γυναίκες μοντέλα. Αν λοιπόν τις «κοινές» μέρες το 13χρονο κορίτσι πρέπει να βαφτεί,να ντυθεί και να συμπεριφερθεί σαν γυναίκα, στο καρναβάλι τί θα κάνει; Με τις ευλογίες των γονιών από ό,τι φαίνεται, θα ντυθεί και σαν γυναίκα με πιο ελεύθερα ήθη.
    Αλλά αλήθεια ακόμα και τα μικρά παιδάκια που ντύνουμε αρλεκίνους, ζορό, νεράϊδες κ.λπ μήπως τους δίνουμε το «καλό» παράδειγμα για αργότερα όταν βλέπουν στο καρναβάλι ημί-γυμνες γυναίκες (από τη Βραζιλία λέει…) να χορεύουν ή ντόπιες και ντόπιους να επιδίδονται σε κάθε λογής κινήσεις με σαφή υπονοούμενα; Ποιός θυμάται το Λαμπάντα εκείνο το τραγούδι που έκανε θραύση πριν 25 χρόνια; Δείτε το βιντεο και τις ηλικίες των παιδιών που χόρευαν μαζί. http://youtu.be/i8mz9uOvFQA
    Είμαστε άξιοι της τύχης μας.
    Ο οπισθοδρομικός.

  4. Έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι απαράδεκτες αυτές οι στολές, όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για τους ενηλίκους. Μια βόλτα να κάνεις και διαπιστώνεις οτι δεν υπάρχει ούτε μια στολή για γυναίκα που να μην είναι μίνι! Ελεος δηλαδή! Εχουμε χάσει εντελώς το νόημα…
    Εγώ πάντως αν είχα κόρη θα φοβόμουν υπερβολικά να ντύσω έτσι το παιδί μου… είναι σαν να λες στους παιδόφιλους «Εδω είμαι»!
    Μπράβο σου για την ανάρτηση και ας θυμώσουν μερικές!!!!

  5. Καλημερα. Πρωτη φορα σχολιαζω σε αναρτηση αλλα επρεπε να σου πω ενα μπραβο που εθιξες αυτο το θεμα με τις απαραδεκτες στολες για παιδια! η κορη μου 9 ετων ηθελε απεγνωσμενα την αστυνομικινα με διχτυωτο καλτσον και δερματινο σορτσακι! κρατησα την ψυχραιμια μου, μιλησαμε της εξηγησα και ολα ενταξει! προς το παρον βεβαια!! στοχος μου ειναι μακροπροθεσμα να κρινει μονη της και κατα προτιμηση να απορριπτει οτιδηποτε τελικα την υποτιμαει!!

  6. Πάντως φέτος πήγαμε με τις κόρες μου (6,5 και 8 ετών) σε πολλά αποκριάτικά πάρτυ και δεν είδαμε κανένα παιδάκι να φοράει τέτοιες στολές που σημαίνει οτι η Ελληνίδα μάνα δεν τις επιλέγει για τα παιδιά της. Κάτι είναι κι αυτό…

  7. Εγώ φέτος έντυσα την 16 μηνών κόρη μου darth veider!
    Το τί κράξιμο έφαγα δεν λέγεται.. κυρίως επειδή ντύνω ένα κοριτσάκι με στολή αγορίστικη!
    Μάταια εξηγούσα ότι είναι ένας χαρακτήρας που έχει δείξει απο τώρα ότι της αρέσει και ότι τέλοσπαντων το νόημα του καρναβαλιού είναι να ντυθείς κάτι που θα είναι χιουμοριστικό και εκτός του εαυτού σου!

  8. Μπράβο σου που το έθιξες αυτό το θέμα.. Αυτές οι στολές ειναι απαράδεκτες.. Αλλά κυρίως είναι απαράδεκτοι οι γονείς που αγοράσουν στο 6-10 χρονών κοριτσάκι τους αυτου του είδους τη στολή..Οκ. το παιδί σου θέλει να ντυθεί ξέκωλο… δηλαδή τι;;; Θα το αφήσεις;;; Στα 6 ;;; Στα 8;; Στα 10;;; Τι σόι γονέας είσαι εσύ που είσαι και υπεύθυνος γι’ αυτό παιδί ;;; Τι άθλιος ανώμαλος γονέας είσαι;;; Γι’ αυτό έχουν λαλήσει όλα τα κοριτσάκια και το παίζουν σέξι από τα 10 τους…Έτυχε φέτος να δουλέψω σε παιδικά αποκριάτικα πάρτι.. Και είδα πολλά.. μα πάρα πολλά.. Τις είδα όλες αυτές τις στολές…Σε κοριτσάκια αυτών των ηλικιών… Κάποια φορούσαν από κάτω μπλούζες ή κορμάκια και δεν ήταν τόσο χάλια.. Τα περισσότερα ήταν γυμνά.. Όπως και πολλά ηταν ντυμένα σέξι αστυνομικίνα με κοντό σορτσάκι και μπολερό αφήνοντας μέση και κοιλιά έξω.. Μα είναι δυνατόν να αγοράσεις στολή για το 8χρονο μωρό σου οτιδήποτε [που η περιγραφή περιλαμβάνει τη λέξη «σέξι» ;;;; Κατι τέτοιοι γονείς αναρωτιούνται γιατί το 14 χρονο τους γκομενιάζει και έμεινε έγκυος;;;Έξισου εντύπωση μου έκανε κι ένα αγοράκι (Ε’ ή Στ’ δημοτικού) που είχε ντυθεί.. πόρνη… Αν είναι δυνατόν να ντύσεις το αγόρι σου.. το ανήλικο αγόρι σου.. Που@*&@… Με διχτυωτό καλτσόν και με φόρεμα ανοιχτό να φαίνεται το βρακί του.. Είσαι μάνα εσύ:::: Είσαι πατέρας ;;; Αν είναι δυνατόν… Πρέπει να τους παίρνουν τα παιδιά για έκθεση ανηλίκου;;; Άντε γιατί τα πήρα τώρα….

  9. Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου… Ειναι τουλάχιστον ξεφτιλα να ντυνεις το παιδι σου ετσι…. Υπαρχουν τοσες χαριτωμενες και αστειες στολες… ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΤΥΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΑΝ…..αντε να μην το πω…..

  10. Εγώ βλέπω πολλές αστοχίες από γονείς κοριτσιών κυρίως, σε αυτά τα θέματα. Από το να τα αφήνουν να χορεύουν τσιφτετέλια σε πίστες μπουζουκιών μέχρι το βάψιμο ματιών ,νυχιών και φυσικά και τις στολές της ντροπής. Απορώ όμως με τους εισαγγελείς ανηλίκων και όλες τις άλλες αρχές που χρυσοπληρώνουμε γιατί δεν επεμβαίνουν επιτέλους για να προστατέψουν τόσο τα παιδιά όσο και τους γονείς από τις λάθος επιλογές τους.

  11. Το κακό ξεκινάει από τους γονείς που δέχονται να φωτογραφίζονται τα κοριτσάκια τους έτσι, συνεχίζεται από τους γονείς που αγοράζουν αυτές τις στολές στα κοριτσάκια τους, και το αποκορύφωμα είναι οι μαμάδες που τα βάφουν κιόλας για να ολοκληρώσουν την εμφάνιση. Και μετά σου λέει φταίει ο παιδεραστής.

    • Ο παιδεραστης φταιει ουτως η αλλως,οπως και ο βιαστης…Η πραξη δεν διαμορφωνεται απο τα ρουχα αλλα απο την αρρωστημενη συνειδηση επιβολης της βιας. Εξαλλου οι περισσοτεροι βιασμο γινονται για αλλους λογους που δεν αφόρουν την εξ.εμφανιση. Φυσικα αυτο ειναι αλλη συζητηση και εννοειται οτι εχει τεραστια κοινωνικη σημασια η εμφανιση των παιδιων. Πως να το πω, οταν γυρω σου βλεπεις μονο γλυκα,καποια στιγμη θα παρεις παρολο που ξερεις οτι χαλανε τα δοντια. Οπως ακριβως προαγεται αυτο το ντυσιμο απο το λαιφσταιλ, μην απορουμε που η προκλητικοτητα ειναι παντου γυρω μας καθημερινα, ακομα και αν δεν περιλαμβανει γυμνια.,

  12. συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο. είναι απαράδεκτες αυτές οι στολές για μικρά παιδιά. δεν σκέφτηκε όμως η mamalydia ότι το κείμενο μπορεί να το δουν και τα παιδιά-μοντέλα για τις συγκεκριμένες διαφημίσεις και να νιώσουν πραγματικά άσχημα? θα μπορούσε να μην είχε αναρτήσει τις φωτογραφίες των παιδιών-εάν πραγματικά ενδιαφέρεται για τα ξένα παιδιά…

    • πολύ κακώς αφήνει μια μαμά το παιδάκι της να ντυθεί έτσι για μια φωτογράφιση… Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να ντύσεις το κοριτσάκι σου έτσι είτε για ένα πάρτυ είτε για μια επαγγελματική φωτογράφιση…
      Θα νιώσει καλύτερα το κοριτσάκι αυτό ή η μητέρα του αν ένας παιδόφιλος παίρνει τις φωτογραφίες αυτές και αυτοϊκανοποιείται χαζεύοντάς τες;
      Ή πραγματικά υπάρχει ένας νοήμων άνθρωπος που βλέποντάς αυτές τις στολές θα δεχθεί ότι είναι απλά αποκριάτικες και δεν κρύβουν τίποτα σεξιστικό και υποτιμητικό για κάθε κορίτσι-γυναίκα-επάγγελμα-ήρωα κλπ…
      Υποθέτω ότι οι μανούλες αυτών των κοριτσιών όπως και τα ίδια τα κορίτσια μοντέλα θα νιώθουν πολύ περήφανες για αυτήν τους την δουλειά! Δεν θα τις προσβάλει κανένα σχόλιο, αφού είναι καθαρά δική τους επιλογή!

      • παρ’ όλα αυτά αλλιώς διαχειρίζεται τα άσχημα σχόλια ένας ενήλικας και αλλιώς ένας ανήλικος. Προς ενημέρωση σας…. η παιδοψυχολογία ΔΕΝ είναι μάρκα απορρυπαντικού!

  13. ΑΝ ΝΤΥΝΟΤΑΝ ΠΟΥΤΑ-ΝΕΣ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΔΗΛ;
    ΣΕ ΠΙΑΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΕΜΝΕΣ ΟΙ ΠΟΥΤΑ-ΝΕΣ.
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΤΑ ΕΝΤΥΣΑΝ ΕΤΣΙ….

  14. Αλλιώς διαχειρίζεται τα προσβλητικά σχόλια και τις βρισιές ένας ενήλικας και αλλιώς ένας ανήλικος. Έλεος πια! Η παιδοψυχολογία ΔΕΝ είναι μάρκα απορρυπαντικού!….

  15. Ετεροχρονισμένα γράφω και εγώ μια γνώμη. Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να ντύνεται όπως θέλει αρκεί να μπορεί να το υπερασπιστεί. Από τη στιγμή που αποφασίζω ΕΓΩ τι θα φορεσουν τα παιδιά μου, οφειλω να φροντίσω να τα προστατευσω. Οταν θα μπορούν να αγορασουν τα ρούχα τους και να φορέσουν αυτό που επιθυμουν, λογικά θα είναι και σε θέση να φροντίσουν γενικότερα τον εαυτό τους.
    Το προβλημα λοιπόν δεν εστιάζεται μόνο στις απόκριες, αλλά και στην καθημερινότητα. Κάποια στιγμή πριν μερικά χρόνια βρέθηκα στην ορθοδοντικό μου, όπου κάποια πιτσιρίκια περίμεναν τη σειρά τους. Μια πανέμορφή κοπελίτσα, μελαχροινή, όχι πάνω από 14 – νομίζω 1η Γυμνασίου – φορούσε ένα τοσο χαμηλόμεσο τζιν, που μόλις κάλυπτε το τριχωτό τμήμα του εφηβαίου της και ένα cropped, πολύ στενό τοπ, που κατέβαινε λίγο πιο κάτω από το στήθος, τονίζοντας το. Ομολογώ ότι ήταν πολύ σεξι και για μια στιγμή θαύμασα την κορμοστασιά της. Μετα αναρρωτήθηκα τα προφανή.
    Το ίδιο βράδυ παρατήρησα σε εκπομπή στην τηλεόραση, διάσημη τραγουδίστρια με παρόμοια αμφίεση. Τελικά τι γίνεται? Μηπως πρέπει επιτέλους να αναρρωτηθούμε σοβάρα για τα πρότυπα των παιδιών μας?
    Επίσης εχετε δει τις μαμάδες? Φετος που ο μεγάλος μου πήγε στην πρώτη δημοτικού, έπαθα πλάκα βλέποντας πόσο φροντίζουν οι μαμάδες τον εαυτό τους. Αυτό δεν είναι καθολου κακό εννοείται, αλλά νόμιζα ότι βρέθηκα σε γκαλά κάποιου οικου μόδας πρωί πρωί. Μου φαινόταν τόσο υπερβολικό, μια μαμά που δεν εργάζεται, να χτενίζεται και να βάφεται στις 7.30 το πρωί για να πάει το παιδί στο σχολείο – και κάθε πρωί, κουβαλώντας την τσάντα με τις 12ποντες μπότες της. Καποια στιγμή ένιωσα απαίσια που είμαι παντα με τη φόρμα και τα αθλητικα, με τα παραπανω κιλά της εγκυμοσύνης και τα – κατ επιλογή – αβαφα μαλλιά μου. (Φυσικά μετα΄το ξεπέρασα – έχω άσπρα μαλλιά από τα 25μου (είμαι 36) και δεν λυγίζω ούτε στις προτροπές του γιού μου για κομμωτήρια).
    Μαλλον όλα είναι θέμα lifestyle. Οι περισσότερες μαμάδες βγάζουν τα απωθημένα τους στις κόρες τους, ενώ τα κοριτσάκια εκμεταλλεύονται την κατάσταση αυτή για να νιώθουν βασίλισσες στον κύκλο τους.
    Οποτε δεν νομίζω ότι το ζήτημα αφορά μόνο τις απόκριες. Νομίζω ότι είναι σημείο των καιρών μας. Και όσο πάει, τοσό και πιο αποκαλυπτικό θα γίνεται το ντύσιμο.
    Ευχαριστώ.

    • συμφωνώ απόλυτα μαζί σου LalaLalo. Είμαι με μια φόρμα ή απλό παντελόνι σχεδόν όλη την ημέρα διότι έτσι νιώθω πιο άνετα το σώμα μου-εχθές στον οδοντίατρο εμφανίστηκα με total αθλητικό στυλάκι! Επίσης θεωρώ απαράδεχτο να μην ζουν την παιδική τους ηλικία τα παιδιά και να τα βλέπεις να κυκλοφορούν σαν μικρομέγαλα….Η κόρη μου όλη την ώρα κυκλοφορεί με φόρμες-έχει περίπου 5 χρόνια να φορέσει φούστα( !) και δεν της αρέσει αυτό το σέξυ στύλ, το κοροιδεύει ακόμη και στους ενήλικες. Το θέμα είναι ότι τα παραπάνω υβριστικά σχόλια ‘ισως τα διαβάσουν και παιδιά που προφανώς οι γονείς τους βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά ή ίσως και να μην πηγαίνει το μυαλό τους στο κακό….Ας μην εντείνουμε το πρόβλημα αυτών των παιδιών λοιπόν. Όσο για τους γονείς……τι μπορεί να πει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις??? Φαντάζομαι την λέξη »όρια» δεν θα την έχουν ακούσει ποτέ στην ζωή τους!
      Επιτρέψτε μου πάντως να πω ότι πιστεύω ότι ένας ενήλικας που μπορεί να σκεφτεί ότι ένα παιδάκι είναι/μοιάζει με πόρνη μάλλον έχει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτόν που ντύνει το παιδί του στις απόκριες σαν πόρνη!!!!

  16. πόσο συμφωνω μαζι σου! και πέρισυ και φετος εχω την ίδια απορία με σένα! γιατί κάποιοι γονείς ντύνουν έτσι τα παιδιά τους? έχω δυο κορίτσια ουτε θα μπορουσα να διανοηθώ να τα ντύσω έτσι😦 αποτύπωσες ακριβώς τις σκέψεις μου! το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι πως πρέπει να υποχρεωθούν αυτα τα σαιτ που της πουλάνε να κατεβάσουν αυτές τις φωτογραφίες, το όλο styling και τα ανεκδιήγητα παπούτσια είναι απαράδεκτο και προσβλητικό και για αυτα τα κορίτσια..

  17. Απόλυτο δίκιο εχεις Ελπίδα μου… Γενικά το «βάζω το παιδί μου να κάνει κάτι που το προσβάλει – γελοιοποιεί … και γελάω με τους φίλους μου η ακομα χειρότερα το ανεβάζω στο ίντερνετ δε βοηθάει καθόλου στην αυτοπεποίθηση και γενικότερα στην αναπτυξη της κρίσης του παιδιού…

  18. Μπραβο σας βρε κοριτσια για τις εξαιρετες αποψεις σας ποσο καλα ενιωσα διαβασα ολα σας τα σχολια στις κορες μου και τους αρεσαν κι αυτες.Ελεγα και εγω τοσα χρονια στις γιορτες που πηγαιναμε στο σχολειο και σε αλλους χωρους η σε σπιτια μα τι στο καλο μονο εμεις ενοχλουμαστε με ολο αυτο το αισχος ?Ενιωθα τρομερη ντροπη και δεν μιλαγα γιατι φοβομουνα μη με πουν και γραφικη το συνηθιζουν αλλωστε να σε κοροιδευουν αμα εκφρασεις ηθικες αποψεις αντιθετες απο τις δικες τους και σε απομονωνουν κιολας.Οχι πως καμπτομαι δηλαδη αλλωστε ο δρομος που εχουμε διαλεξει ειναι επιλογη μας αλλα να θλιβεσαι με ολη αυτη την κατρακυλα και λες σε τι κοσμο θα ζησει η νεα γενια?Κοριτσια αγαπω πολυ τις αποψεις σας και με βεβαιοτητα σας λεω πως θα μεγαλωσετε πολυ σωστα παιδια και θα ειστε υπερηφανες γι’αυτα και ξερετε γιατι ?Γιατι ο Θεος θα ανταμειψει τους κοπους σας και τις ηθικες αξιες σας και ολη αυτη την αγωνια σας να αναθρεψετε τιμιους και με ηθικες αξιες ανθρωπους.Θα ανταμηφθειτε θα το δειτε ολη αυτη η καλη διδαχη γραφεται στο υποσυνειδητο των παιδιων ακομα κι αν αντιδρουν καμμια φορα μην καμπτεστε εχει γραφτει μεσα τους το σωστο.Θα το δειτε απο πειρα σας μιλαω.Γεια σας καλες μανουλες ειναι σα να σας ξερω χρονια.φιλια

Σχολιάστε

