ΠρωτΑπριλιά!!!

Standard

ΠρωτΑπριλιά αύριο! Μην σας πιάσουν κορόιδα ε? Λοιπόν είπα να σας πω μερικές ιδέες για να κάνετε πλάκα στα μικρά σας! Ανάλογα την ηλικία τους, ανάλογα τον χαρακτήρα τους, επιλέξτε αυτήν που θα το κάνει να γελάσει περισσότερο!

 

Μια από τις πρώτες που έκανα στον Γιώργο. Βάλτε 1-2 σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής στο γάλα και όταν θα είναι μπροστά σας, βάλτε σε ένα ποτήρι και δείτε την φατσούλα του μόλις το δει!

 

1Aprilia-9

 

 

Κάντε του αβγά μάτια να φάει! Αλλά όχι με αβγό! Απλώστε λίγο γιαούρτι στο πιάτο και βάλτε πάνω… μισό κομμάτι από κομπόστα ροδάκινο. Μοιάζει ακριβώς με το τηγανητό αβγό!😉

 

1Aprilia-8

 

 

Παγώστε του από το βράδυ τα δημητριακά με το γάλα και το πρωί βάλτε το στο τραπέζι και πείτε του να φάει το πρωινό του!

 

1Aprilia-6

 

 

 

Βάλτε στα πράγματα του ψυγείου ματάκια! Μόλις τα δουν τα μικρά θα τους φανεί πολύ αστείο!

 

1Aprilia-1

 

 

Αν τα παιδιά σας κοιμούνται βαριά, τότε όταν έχουν κοιμηθεί, αλλάξτε τους κρεβάτι και βάλτε το ένα στο κρεβάτι του άλλου! Θα ξεκινήσει με γέλιο η μέρα από την πρώτη στιγμή!

 

1Aprilia-4

 

 

 

Αυτό μου άρεσε πολύ! Γράψτε σε ένα χαρτί και κολλήστε το στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου το εξής: «Κορνάρετε, χαιρετήστε και φωνάξτε «Γεια σου ….(όνομα του παιδιού σας). Δεν έχει δει αυτό το χαρτί! Καλή πρωτΑπριλιά!» Το παιδί θα αναρωτιέται τι στο καλό συμβαίνει στον δρόμο για το σχολείο! χαχα

 

1Aprilia-5

 

 

Τα επόμενα δύο θα τα κάνω στον Γιώργο και την Ναταλία αύριο! Για το πρωί θα ξεκινήσουμε με αυτό: Βάζουμε χαρτί υγείας μέσα στα παπούτσια τους, οπότε μόλις πάνε να τα βάλουν δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν τους κάνουν!

 

1Aprilia-3

 

 

Και για το μεσημέρι θα χαρούν πολύ που με το φαγητό τους θα τους βάλω και ένα ποτήρι χυμό! Μόνο που δεν θα είναι χυμός αλλά… ζελέ! Αυτή την στιγμή πήζουν στο ψυγείο κρυμμένα πίσω από τις μαρμελάδες  ;-)

 

1Aprilia-2

 

 

Και ένα για τον μπαμπά που θεωρεί τα τηλεκοντρόλ δικά του, απλά βάλτε λίγο σελοτέιπ μπροστά από τον πομπό υπέρυθρης (στο ματάκι δηλαδή) του τηλεκοντρόλ και αφήστε τον να αφρίζει!😆

 

1Aprilia-7

 

 

Καλή σας πρωτΑπριλιά! Και να θυμάστε! Όταν κάνετε σε κάποιον πλάκα, ΣΙΓΟΥΡΑ θα θέλει να σας κάνει μετά κι αυτός! Άρα προσοχή!😉

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

Σχολιάστε

