muffins με φυστικοβούτυρο & μπανάνα (δίχως αλεύρι & ζαχαρη)!

Standard

SONY DSC

 

Ψάχνω συνεχώς για διάφορες συνταγές που μπορώ να κάνω στα παιδιά μου και αυτή που βρήκα στο detoxinista.com ήμουν σίγουρη πως θα τους αρέσει, μιας και τρελαίνονται για φυστικοβούτυρο με μπανάνα. Έτσι, σήμερα βράδυ την δοκιμάσαμε με μεγάλη επιτυχία και αυτή τη στιγμή, τρώνε κι από ένα το καθένα🙂

 

Η συνταγή δεν περιέχει ούτε αλεύρι, ούτε ζάχαρη, οπότε αναρωτιόμουν πως θα βγει. Παρ’ όλα αυτά την δοκίμασα. Σας την συνιστώ!😉

 

Υλικά:

1 φλ. φυστικοβούτυρο (αν το δοκιμάστε με κάποιο άλλο βούτυρο ξηρών καρπών πείτε μας πως πήγε)

1 φλ. λιωμένες μπανάνες

3 αβγά

1 κουταλάκι του γλυκού σόδα

1 κουταλάκι του γλυκού βανίλια

1/4 φλ. μέλι

1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι

1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα

 

Εκτέλεση:

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς και ετοιμάζουμε ένα ταψάκι για muffins με 12 θέσεις και άρα 12 χαρτάκια.

 

Χτυπάμε τα αβγά και προσθέτουμε όλα τα υλικά και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένα μείγμα. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και μισό φλιτζάνι σταφίδες, rasberries, ή σταγόνες σοκολάτας μέσα.

 

muffins2

 

Χωρίζουμε το μείγμα σε στα 12 χαρτάκια με μια μεζούρα του 1/4 του φλιτζανιού ή με ένα κουτάλι (όπως έκανα κι εγώ δηλαδή).

 

SONY DSC

 

Ψήνουμε στους 180 για 15 λεπτά (εμένα χρειάστηκαν άλλα 5!). Πρέπει να είναι σχετικά σφιχτούλικα και να βάζετε μια οδοντογλυφίδα μέσα και να βγαίνει καθαρή.

 

Τα αφήνετε για 15 λεπτάκια ακόμη μέσα στο ταψάκι τους (έξω από τον φούρνο) και μετά καταναλώνετε με ευχαρίστηση αμέσως, αλλίως τα βάζετε σε ένα τάπερ μέσα στο ψυγείο. Κρατάνε εκεί για καμιά εβδομάδα! Αν τα δοκιμάσετε, πείτε την γνώμη σας🙂

SONY DSC

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Μ’ αρέσει η συνταγή Λυδία! Έχω μόνο μια απορία… Αν τα δοκιμάσω με ταχίνι αντί για φυστικοβούτυρο, θα έχουν μεγάλη διαφορά στη σύσταση; Λες να το επιχειρήσω ή θα βγουν κάπως;

    • Το σκεφτηκα κι εγω αλλα δεν το τολμησα. Πιστευω θα βγαινει αλλα δεν ειμαι σιγουρη… Αν τα δοκιμασεις πες μου ε?😉

      Εχω παντως και συνταγη για muffins με ταχινι αλλα δεν θυμαμαι αν εχουν αλευρι… Πολλα θυμαμαι θα μου πεις!!!

  2. Μανούλα Λυδία, εγώ κι ο 15 μηνών Yanni μου σ’ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή! Μόλις φάγαμε κι οι 2 μας από ένα muffin (ok, τ’ομολογώ…εγώ έφαγα δύο!) Δεν είχα αρκετό φυστικοβούτυρο και το συμπλήρωσα με μισό φλ. βούτυρο φουντουκιού (hazelnut butter) και μάλιστα ήταν και crunchy version, με πολύ ψιλοκομμένα κομματάκια φουντουκιού μέσα. Βγήκαν υπέροχα! Και μάλιστα μυρίζουν κι έχουν μια απαλή γεύση πραλίνας! Και το θρυμματισμένο φουντούκι τους έδωσε μια ενδιαφέρουσα σύσταση, έξυπνος τρόπος να φάει το νινί ξηρούς καρπούς😉 Μιαμ μιαμ, ο μπόμπιρας το καταβρόχθησε μόλις ξύπνησε από τον απογευματινό του υπνάκο, του ήρθε «λουκούμι»!😉 Να είσαι καλά κι εσύ και τα παιδάκια σου xx

Σχολιάστε

