5 χρονών!!!

Standard

IMG_9099

Σήμερα είναι τα γενέθλια της Ναταλίας μου! Ο χρόνος ξεκινάει τα γενέθλια της οικογένειας με τη Ναταλία! Ήταν να γεννηθεί 4-5 Φεβρουαρίου, αλλά τελικά γεννήθηκε στις 17 του Γενάρη!

Στην τελευταία εξέταση, ο γιατρός μου είχε πει πως ήταν γυρισμένη σχεδόν κοιτώντας προς την κοιλιά μου αντί προς την σπονδυλική μου στήλη. Θα ήταν ένας δύσκολος τοκετός, αλλά δεν με ένοιαζε. Εγώ ήθελα να γεννηθεί φυσιολογικά. Το ίδιο βράδυ μιλούσα με μια φίλη στο τσατ και μου είπε πως λένε, πως αυτά τα παιδιά δεν σκύβουν ποτέ το κεφάλι! Πεισματάρικα και περήφανα! Έτσι ακριβώς όπως είναι αυτό το μικρό κοριτσάκι!

Γεννήθηκε και ήταν μικρούλα! Είχα ξεχάσει πως τα μωρά είναι τόσο μικρά! Και την αγάπησα αμέσως! Έκλαιγα μαύρο δάκρυ όταν μπήκε στην λάμπα για τον ίκτερο κι ας κοιμόταν όλο το βράδυ ήρεμα εκεί μέσα. Εγώ ένιωσα πως δεν την είχα προστατεύσει αρκετά! Γεννησα τελικά με καισαρική, πονούσα αλλά ήμουν μαμά δύο παιδιών. Είχα καταλάβει πως μπορείς να αγαπάς το ίδιο και το νέο μωρό της οικογένειας.

Η Ναταλία πραγματικά πιστεύω πως ήρθε στον κόσμο για να μου δείξει πως ποτέ μου δεν θα είμαι η τέλεια μαμά που θα ήθελα να είμαι! Είναι το παιδί που θα με βγάλει από τα ρούχα μου και μέσα σε λίγο θα θέλω να την λούσω στα χάδια! Είναι ένα κορίτσι που με κάνει να θυμάμαι τον εαυτό μου στην παιδική μου ηλικία, αλλά ζηλεύοντας την και λίγο γιατί είναι ακόμη καλύτερη σε όλα της και ελεύθερη (όσο γίνεται), να είναι αυτή που είναι. Είναι πεισματάρα, έχει πολύ δυναμισμό και αν θέλει κάτι, θα το καταφέρει. Θα κάνει τα πάντα για να τα καταφέρει, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι μπορεί να σπάσει τα νεύρα του άλλου ή αν αυτό σημαίνει πως θα προσπαθεί να το κάνει μόνη της.

Είναι περήφανη. Δεν θέλει να την βλέπουν να κλαίει, ούτε να γελάνε μ’ αυτήν με κάποιο της λάθος πχ. Και θέλει να τα κάνει όλα όμορφα και σωστά. Δεν την πείραζε παλιά να χάνει, αλλά τώρα είναι στην φάση που θέλει κι αυτή να είναι πρώτη.

Κλαίει και φωνάζει και δεν σταματάει μέχρι να νιώσει καλύτερα. Και ότι και να της πεις, δεν την πείθεις, από μωρό! Δεν την νοιάζει η γνώμη μας και αυτό από την μια είναι σπαστικό και από την άλλη μου αρέσει που έχει τα δικά της θέλω και δεν επηρεάζεται!

Όταν θέλει να είναι γλυκιά, στάζει μέλι! Όταν έχει χαρές, χαμογελούν όλοι! Όταν χορεύει την χαζεύουμε λες και βλέπουμε μια καταξιωμένη μπαλαρίνα να χορεύει την λίμνη των κύκνων. Δεν ξέρω πως έχει βρει αυτή την χάρη και την σοβαρότητα ταυτόχρονα!

Και είναι ακόμη μωρό. Θέλει την μαμά της όταν χτυπήσει, θέλει την μαμά της όταν φοβηθεί, είναι αγαθούλα, είναι μια κοριτσάκι με τα τσιμπίδια του και τα λούσα του και τις πόζες του.

IMG_9251

Αυτό το κοριτσάκι, ααααααχ! Ώρες ώρες λέω πως είναι δύσκολο να το μεγαλώνω. Για να μεγαλώσεις έναν δυναμικό ελεύθερο άνθρωπο πρέπει να μάθεις κι εσύ τι εστί ελευθερία και εκεί ζορίζεσαι! Ζορίζεσαι πολύ! Αλλά, μεγαλώνει, σε μαθαίνει, ξαναζορίζεσαι, ζορίζεται κι αυτή να μας κάνει να δούμε και εκεί που βλέπουμε, …λάμπουμε όλοι μαζί της!

Χρόνια σου πολλά αγάπη μου! Σε αγαπώ πολύ! Κι εγώ, και ο μπαμπάς και ο αδερφός σου! Χρόνια σου πολλά! Μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά!

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

2 responses »

  1. Καλημέρα Mamalydia,

    Ένα βραβείο Liebster σε περιμένει στο https://myfortysomethingworld.wordpress.com/2015/01/22/%CE%BA%CE%B9-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%B5-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-liebster-%CE%B5%CF%85%CF%87/.

    Για να γνωριζόμαστε σιγά σιγά!

    Σε φιλώ,
    Ελένη

Σχολιάστε

