Είσαι δυνατή, επειδή είσαι μητέρα! (βίντεο)

Standard

bionom-mami-klub

Πλησιάζει η γιορτή της μητέρας. Έπεσα σε αυτό το βίντεο και μου άρεσε πολύ! Είπα να το μοιραστώ μαζί σας λοιπόν!

Μαμά, δυνατή αγωνίστρια. Στα δύσκολα, στα όμορφα, στα όλα! Πάντα κοντά στο παιδί της🙂

Υπάρχουν κάποιοι που λένε πως είσαι απλή. Αλλά μην τους αφήσετε να σας πείσουν. Η «Μητρότητα» θα είναι πάντα ή πιο γενναία, λιγότερο απλή, η πιο δύσκολη και ολοκληρωτικά απαιτητική καριέρα, που κάποιος θα μπορούσε να πει ότι έχει επιλέξει.

Αν και κάποιοι την βλέπουν ως η «αλλάκτρα πάνας, φαγητομηχανή, ταξιτζής, μπιμπερό-καθαρίστρια, μπουγαδο-πλύτρα, η γυναίκα με τις φόρμες, η γυναίκα που κάνει στάση στην καριέρα της, η γυναίκα που θα ήθελε να κάνει οτιδήποτε άλλο», η αλήθεια είναι πως αν και μπορεί κάποιες μέρες να μοιάζει έτσι, είσαι το καταφύγιο στην καταιγίδα.

Είσαι το καταφύγιο «Καλή Ελπίδα».

Είσαι ένας πολεμιστής που θα παλέψει για την καρδιά των παιδιών σου, την ψυχή, την προσοχή, αθωότητα, εκπαίδευση και αναμνήσεις τους!

Εμπρός στην μάχη λοιπόν φίλες μου. Αυτή είναι η ώρα!

Θα μείνουμε δυνατές από κάθε πλευρά. Θα προσευχηθούμε καθώς καθαρίζουμε μπιμπερό μέσα στο βράδυ, όταν η αμφιβολία φωλιάζει, τα παιδιά «σπάνε» και οι ενήλικες τα απογοητεύουν. Όταν μας σπρώχνουν και μας σπρώχνουν με ένταση, όπως την μέρα που τα φέραμε στον κόσμο, δεν-θα-σπάσουμε!

Μπορεί να πονάμε και να νιώθουμε την καρδιά μας πληγωμένη, αλλά θα σηκωθούμε και πάλι την επόμενη μέρα, και θα βάλουμε τα ρούχα στο πλυντήριο, και στο στόμα τις λέξεις που χρειάζεται να ειπωθούν, ξανά και ξανά και ξανά!

Και όταν ο κόσμος πάει να τα πειράξει, να τα σπάσει και να χαλάσει την ομορφιά τους, μακάρι οι ασπίδες μας να μείνουν γερές. Μακάρι τα όσα τους διδάξαμε, οι αλήθειες που ζήσαμε και η ζωή που τους προσφέραμε να τα φέρει πίσω εύκολα, όμορφα.

Βασίλεια. Δουλειά Χριστού. Πλάσιμο ψυχών. Μεγάλωμα μικροσκοπικών ανθρώπων.

Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι είσαι απλή. Μην το πιστέψεις ούτε λεπτό!

Δυνατή. Είσαι δυνατή, επειδή είσαι μητέρα!!!

Πηγή: http://lisajobaker.com/2013/10/you-are-mighty-because-you-mother/#sthash.xaqswCLp.dpuf

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

