Όχι στον εκφοβισμό (τυπώστε το για το σχολείο)!

Standard

Πέρσι είχα δει κάποιες μαμάδες που είχαν δημιουργήσει ένα πολύ όμορφο χαρτί το οποίο θα μπορούσαν να εκτυπώσουν οι μαμάδες ή οι δασκάλες για να το κολλήσουν στο σχολείο κάπου ή και στην τάξη. Κάτι που θα μπορούσαν να συζητήσουν, να αναλύσουν, κλπ…

 

Επειδή ήταν σε μπλε background (άρα θα φάει πολύ μελάνι) και όχι καλή ποιότητα, το άλλαξα λιγάκι και το έφτιαξα λίγο διαφορετικά, ώστε να μπορεί εύκολα να τυπωθεί σε μια Α4.

 

Σας το βάζω εδώ να το τυπώσετε αν θέλετε κι εσείς! Ξεκινάει το σχολείο, αρχίζουμε να σκεφτόμαστε κι εμείς πάλι τα περι σχολείου!

 

 

BULLYING-A4

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

Σχολιάστε

