Πως να φτιάξετε ένα ολόγραμμα!

Standard

ologramma8

 

Κι όμως, γίνεται!!! Και μάλιστα το βρήκε ο Γιώργος! Καθώς έψαχνε διάφορα ο online άρχισε να ζητάει από τον Μάκη το κινητό του και διάφορα άλλα υλικά για να το φτιάξει. Ο Μάκης του ζήτησε να δει τι βρήκε και ο Γιώργος του έδειξε το βίντεο που έδειχνε τις οδηγίες το οποίο θα βρείτε πατώντας εδώ!

 

Εγώ χαμπάρι δεν είχα πάρει, οπότε οι φωτογραφίες δεν βγήκαν ανά βήμα, αλλά αφού μου το έδειξαν τελειωμένο.

 

Τι θα χρειαστείτε:

Ένα μαρκαδοράκι, χαρτί (αν έχετε μιλιμετρέ θα είναι πιο εύκολο), κοπίδι, μια θήκη για CD (το πλαστικό «εξώφυλλο»), διάφανη κολλητική ταινία ή κόλλα στιγμής, χάρακας και κινητό.

 

ologramma6

 

Λοιπόν, παίρνετε το καπάκι/εξώφυλλο από ένα CD και το καθαρίζετε από τα πλαϊνά του ώστε να σας μείνει ένα πλακέ πλαστικό. Στο χαρτί σας τώρα, σχεδιάζετε ένα τραπέζιο που ή πάνω του πλευρά να είναι 1εκ., η μεγάλη του κάτω πλευρά να είναι 6εκ. και το ύψος του 3,5εκ (αν και κάποιοι το έχουν κάνει και 4εκ.).

 

ologramma5

Αυτό το χαρτί θα το κόψετε και θα το κρατήσετε για πατρόν. Θα το βάζετε κάτω από το πλαστικό σας και με την βοήθεια του χάρακα και ενός κοπιδιού, θα κόψετε σιγά σιγά 4 ίδια τραπέζια. Θα έχετε λοιπόν τέσσερα ίδια πλαστικά τραπέζια όταν τελειώσετε!

Μετά, κολλήστε είτε με κόλλα στιγμής, είτε με διάφανη κολλητική ταινία τα κομμάτια μεταξύ σας για να φτιάξετε μια πυραμίδα δίχως κορυφή.

 

ologramma4

 

Αυτό είναι!!! Μετά, βρείτε βιντεάκια για ολόγραμμα πυραμίδας και πάτε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο να τα ευχαριστηθείτε. Φαίνονται πολύ καλύτερα από ότι στις φωτογραφίες, αλλά δυστυχώς είναι δύσκολο να τα βγάλεις σωστά… Πάρτε παρ’ όλα αυτά μιαν ιδέα!

 

ologramma7

 

Και πάνω που έλεγα πως θα είχε πολύ πλάκα να βρούμε το ολόγραμμα της princess Leia αυτό που έχει στο επεισόδιο ΙV, το βρήκαμε!!!

ologramma1

Είχε πολλά και διάφορα στο youtube, από πουλιά, πεταλούδες, ψάρια, μέδουσες, βεγγαλικά, ανθρώπους που χορεύουν!

 

Και μετά βρήκαμε και βιντεάκια όπου την πυραμίδα την τοποθετείς κάτω από το κινητό (όχι από πάνω όπως στα προηγούμενα).

ologramma2

Βρήκαμε ακόμη και Frozen!

ologramma3

 

Γενικά, ήταν μια κατασκευή που άρεσε πολύ στον Γιώργο αλλά και στον Μάκη που την έφτιαξαν μαζί, αλλά ήταν και εντυπωσιακό το αποτέλεσμα και το χαρήκαμε όλοι! Τραβήξαμε και βιντεάκια για να δείτε! Σας συμβουλεύω να το φτιάξετε και θα το ευχαριστηθείτε ΣΙΓΟΥΡΑ!

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Λυδία συγγνώμη που το γράφω σε άσχετο θέμα, αλλά, μήπως μπορείς να μου απαντήσεις σχετικά με την παραγγελία μου στο yahoo? Sorry αλλά σε λίγο γεννάω και αγχώθηκα….

Σχολιάστε

