Ναταλία, ετών 6!

Standard

Natalia

 

Έχει μια δυο εβδομάδες τώρα, που το Facebook μου υπενθυμίζει τις τελευταίες μέρες πριν γεννήσω το δεύτερο μου παιδάκι. Μου θύμισε πως δεν έλεγα με τίποτα να ετοιμάσω την βαλίτσα που θα έπαιρνα στο μαιευτήριο, ότι είχα αγχωθεί και περίμενα πως και πως να γεννήσω και χτες έγραφα πως κατά πάσα πιθανότητα, μέσα στην επόμενη εβδομάδα που μας περίμενε, θα ερχόταν το κοριτσάκι μας. Δεν ήξερα ότι θα γεννούσα σήμερα! Κι όμως, σαν σήμερα, είχα ξυπνήσει και είχαν σπάσει τα νερά. Ετοίμασα με την κολλητή μου την βαλίτσα κάνοντας χαβαλέ και μετά άρχισα να έχω και κάτι μικρά πονάκια! Η χαρά μου ήταν τεράστια γιατί είχαν ξεκινήσει οι πόνοι μόνοι τους (στον γιο είχα κάνει πρόκληση που κατέληξε σε καισαρική), και θα προσπαθούσα να γεννήσω φυσιολογικά! Δεν ήξερα ότι ώρες μετά, το αμνιακό υγρό θα γινόταν κεχρωσμένο (δηλαδή η μικρή είχε κάνει κακά στην κοιλιά μου) και ο γιατρός θα με έπαιρνε για μια ακόμη καισαρική. Δεν ήξερα ότι θα έχανα για άλλη μια φορά την γέννηση του παιδιού μου, λόγω της ολικής νάρκωσης που μου έκαναν (όπως και στην προηγούμενη μου γέννα). Δεν ήξερα ότι λίγο πριν τα μεσάνυχτα θα έκλαιγα πηγαίνοντας στο χειρουργείο παρακαλώντας να περιμένουν λίγο ακόμη να προλάβει να έρθει να με φιλήσει ο άντρας μου πριν μπω.

 

Και 2 λεπτά πριν μπει η επόμενη μέρα, γεννήθηκε η μικρή μας. Κυριακή, 17 Ιανουαρίου και ώρα 11.58 μ.μ.! Δεν θυμάμαι τι ώρα συνήλθα από την νάρκωση και πότε ζήτησα να μου την φέρουν να την γνωρίσω (ήταν σε θερμοκοιτίδα και ευτυχώς κοιμόταν), αλλά θυμάμαι ότι όταν την πρωτοείδα, μου φάνηκε τόσο μικρή και τόσο γλυκιά! Είχε κόκκινα χειλάκια και μακριά δαχτυλάκια. Ήταν μια κουκλίτσα και ήταν το νέο μας παιδάκι! Αναρωτιόμουν πως θα φανεί στον Γιώργο! Την κοίταζα καλά καλά. Της έδωσα το στήθος μου να θηλάσει και κοιμήθηκε χορτάτη. Οι επόμενες μέρες πέρασαν ήσυχα. Έτρωγε και κοιμόταν! Όσοι και να ήταν στο δωμάτιο. Απλά κοιμόταν! Ένα ήσυχο μωρό!

 

Δεν ήξερα πως αυτό εκεί το μωράκι θα εξελισσόταν σε ένα δυναμικό πλάσμα που αν δεν κάνει αυτό που θέλει θα σου αλλάξει τα φώτα! Και όχι μόνο αυτό που θέλει, αλλά όπως ακριβώς το θέλει. Με την κάθε λεπτομέρεια που έχει σκεφτεί! Και αν δεν μπορείς να τη βοηθήσεις εκείνη τη στιγμή, θα δεις τα γρανάζια μέσα στο μυαλό της να γυρνάνε και θα το κάνει μόνη της με μια ικανότητα εκπληκτική! Δεν ήξερα πως αυτό το κοριτσάκι θα μπορούσε να μας γλυκάνει τόσο πολύ με ένα της βλέμμα και ένα της χαμόγελο, και ταυτόχρονα να μας φέρει στα όρια μας  και να φωνάζουμε γεμάτος νεύρα! Δεν ήξερα πως μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που δεν του πολυ νοιάζει η γνώμη σου και πως μπορεί να είναι τόσο σίγουρος για τον εαυτό του. Που να εκφράζει τόσο καλά τα συναισθήματα του, τόσο που να σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα. Που να θυμώνει και να φωνάζει με πάθος και την άλλη στιγμή να σε αγκαλιάζει και σου λέει πόσο καλή μαμά είσαι!

 

DSC01650

 

Η αλήθεια να λέγεται! Δεν είχα ιδέα! Δεν ήξερα πως θα θαύμαζα τόσο την κόρη μου. Και μέσα στον θαυμασμό αυτό να υπάρχει και μια περηφάνια και μια ανακάλυψη του εαυτού μου για το πως θα μπορούσα ίσως να είμαι αν δεν είχα φάει ξύλο μικρή και αρκετές τιμωρίες. Γιατί αναγνωρίζω στις σκέψεις της, τις δικές μου σκέψεις, στο πείσμα της, αυτό που είχα κι εγώ και πολλά άλλα! Δεν ήξερα πως κάποτε θα μεγαλώνω ένα κορίτσι που μοιάζει τόσο σε μένα και συνειδητά της χαρίζω την ελευθερία να ανοίξει τα φτερά που οι περισσότεροι της γενιάς μας δεν ανοίξαμε.

 

Και σήμερα πήγα με την κόρη μου να τρυπήσει τα αφτάκια της. Ήθελε να τα τρυπήσει εδώ και καιρό. Κι εγώ στο νήπιο τα είχα τρυπήσει, οπότε δεν είχα λόγο να της πω όχι. Φοβόταν λίγο, αλλά πήγε στο κατάστημα με αποφασιστικό βάδισμα! Αυτό το βάδισμα το πρωτογνώρισα στη Ναταλία! Έκατσε στην καρέκλα, έκανε αυτό που της είπαν και ενώ εγώ της είπα πως θα πονέσει αρκετούτσικα για μια στιγμή μόνο, εκεί της είπαν πως δεν θα πονέσει. Πόνεσε, δεν κουνήθηκε, αλλά μετά κατέβηκε από την καρέκλα και έκλαψε στην αγκαλιά μου για ένα λεπτάκι. Είναι γενναία. Κλαίει όταν θέλει να κλάψει, γελάει με την καρδιά της όταν θέλει να γελάσει! Μετά είδε στον καθρέφτη τα νέα της σκουλαρίκια, πλήρωσα και φύγαμε.

 

«Πόνεσα μαμά! Η κυρία είπε ότι δεν θα πονέσω, αλλά πόνεσα! Εσύ μου το είχες πει! Πόνεσα με όλη μου την δύναμη και μετά πέρασε! Γιατί μου είπε ψέματα? Εσύ μου λες πάντα την αλήθεια!»

 

Αγάπη μου! Σου υπόσχομαι πως πάντα θα σου λέω αλήθεια! Πάντα θα σε αγαπώ, θα είμαι περήφανη για σένα, θα σου κρατάω το χέρι και θα είμαι μαζί σου όταν το χρειάζεσαι, όπως ήμουν και σήμερα!

 

Μέσα σε 6 χρόνια έχεις μάθει τόσα, μας έχεις μάθει τόσα και είσαι τόσα μα τόσα πολλά! Σε ευχαριστώ για όλα κοριτσάκι μου! Για την αποδοχή σου, το γεγονός ότι με έκανες να δουλέψω κι άλλο τον εαυτό μου και να με καταλάβω περισσότερο, και για όλα τα άλλα που δεν χωράνε σε ένα ποστ!  Χρόνια σου πολλά μωρό μου!  Σε αγαπάμε όλοι μας ΠΟΛΥ ❤

 

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Να χαίρεσαι το όμορφο κοριτσάκι σου (και το αγοράκι σου φυσικά)) και εύχομαι να συνεχίσει να είναι τόσο δυναμική και να πορεύεται με το αποφασιστικό της βάδισμα όλη της τη ζωή!

Σχολιάστε

