36 Απρίληδες!

Standard

36

Τόσους ακριβώς ζω! 36 χρόνια! Όταν ήμουν μικρή, το θεωρούσα μια μεγάλη ηλικία. ‘Οπως και τα παιδιά μου, που όταν τους λέω πόσα θα κλείσω φέτος, ανοίγουν τα μάτια τους και σηκώνουν τα φρύδια με έκπληξη! Κι όμως εγώ δεν νιώθω μεγάλη. Τελικά παραμένουμε ίδιοι, απλά μεγαλώνουμε? Με λίγες περισσότερες εμπειρίες κάθε χρόνο, με λίγες περισσότερες γνώσεις, μέχρι (αν είμαστε τυχεροί), να γίνουμε σοφές γιαγιάδες και σοφοί γέροντες? Αλλά πάντα νιώθουμε νέοι όσο τα 20? Ή μήπως ξεμωράθηκα? Παίζει κι αυτό!

 

36 χρόνια! Τόσα χρόνια μοιραζόμαστε με τον αδερφό μου την μητέρα και τον πατέρα που μας μεγάλωσαν. 20 από αυτά, έχω την καλύτερη κολλητή του κόσμου! Που τόσο την θαυμάζω! Τα μισά από αυτά, τα μοιράζομαι με τον Μάκη. Τον άντρα μου! Τα μισά χρόνια της ζωής μου! Ναι αυτά τα θεωρώ πολλά. Πολλά και γεμάτα! 6 από αυτά, είμαι μαμά! Ο καλύτερος ρόλος. Ο ρόλος που πολλές φορές με φέρνει στα όριά μου, που μου έχει κλέψει μοναχικές ώρες και εξόδους, window shopping μέχρι τελικής πτώσης, ανέμελες ώρες και πολλά άλλα. Ο ρόλος που με γέμισε συναισθήματα, που μου ξεκλείδωσε μια πορτούλα που δεν ήξερα ότι θα μπορούσε να ξεκλειδώσει ποτέ. Αυτή της έκφρασης των συναισθημάτων μου (γιατί πολύ εκφραστική συναισθηματικά δεν θα με έλεγες ποτέ). Ο ρόλος που με έκανε να νιώσω αυτοπεποίθηση! Ο ρόλος που μου έδειξε το πραγματικό νόημα της ζωής, που με έκανε λιγότερο εγωίστρια. Ο ρόλος που γέμισε το κρεβάτι μας και έκανε χώρο  σε άλλα 2 ζευγάρια από μικρά ποδαράκια. Ο ρόλος που μου άνοιξε την αγκαλιά, που μου δυνάμωσε τα μπράτσα, που μου έδωσε το χάρισμα των μαγικών και θεραπευτικών φιλιών!

 

Το πρωί θα σβήσω 36 κεράκια (που λέει ο λόγος, λογικά ένα θα σβήσω)! Η ευχή παραμένει ίδια από τότε που έγινα μαμά. Όσες είστε μαμάδες καταλάβατε. Δεν θα σας την πω γιατί είναι γρουσουζιά 🙂

 

Χρειάστηκαν ΑΚΡΙΒΩΣ 36 χρόνια για να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα! Χρειάστηκαν 36 χρόνια για να γίνω αυτή που είμαι. Με τα καλά μου και τα κακά μου. Για να γίνω εαυτός μου σήμερα, μου πήρε 36 χρόνια και συνεχίζω την δουλειά! Χρόνια μου πολλά λοιπόν 🙂

About Λυδία Θεοχάρη

Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Στην πρώτη καραντίνα έγραψα το πρώτο μου βιβλίο "Οι Κόρες της Μάγισσας (από τη Ζόρα στη Νιόβη)" και τώρα γράφω τη συνέχειά του. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, είμαι Διακοσμήτρια και ξεκίνησα μια από τις πρώτες υπηρεσίες Διαδικτυακής Διακόσμησης στην Ελλάδα. Είμαι επίσης πιστοποιημένη Βοηθός Μητρότητας και blogger, instragrammer και έχω την τύχη να εργάζομαι από το σπίτι έχοντας υπάρξει και μια full time μαμά! Πλέον τα παιδιά μου είναι στην εφηβεία και λειτουργώ περισσότερο ως εργαζόμενη μητέρα, μαγείρισσα και σοφέρ :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydia.theohari @ gmail.com

Ένα σχόλιο »

  1. Χρόνια πολλά,υπέροχα,γεμάτα!!!! Έχεις την οικογένεια σου,το σπουδαιότερο δώρο,η καλύτερη ευλογία!!! Να σε χαίρονται,να τους χαίρεσαι κι εμείς να απολαμβάνουμε τα καταπληκτικά κείμενά σου!!!!

Σχολιάστε