Καπελάκια θηλασμού

Standard

Αντί για μπλούζες θηλασμού, καπελάκια θηλασμού! Το μότο τους: «Δεν κρύβει τον θηλασμό αλλά το στήθος»

Επισκεφτείτε την σελίδα τους για έξτρα πληροφορίες    http://www.moboleez.com/

breastfeeding_hats2breastfeeding_hats

About Λυδία Θεοχάρη

Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Στην πρώτη καραντίνα έγραψα το πρώτο μου βιβλίο "Οι Κόρες της Μάγισσας (από τη Ζόρα στη Νιόβη)" και τώρα γράφω τη συνέχειά του. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, είμαι Διακοσμήτρια και ξεκίνησα μια από τις πρώτες υπηρεσίες Διαδικτυακής Διακόσμησης στην Ελλάδα. Είμαι επίσης πιστοποιημένη Βοηθός Μητρότητας και blogger, instragrammer και έχω την τύχη να εργάζομαι από το σπίτι έχοντας υπάρξει και μια full time μαμά! Πλέον τα παιδιά μου είναι στην εφηβεία και λειτουργώ περισσότερο ως εργαζόμενη μητέρα, μαγείρισσα και σοφέρ :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydia.theohari @ gmail.com

Ένα σχόλιο »

  1. Κι εμένα μου άρεσε πολύ κορίτσια! Psipsinel, μήπως το μωρό σου δεν θα είχε πρόβλημα με ένα τέτοιο καπέλο αν το συνδίαζε με θηλασμό? Λέω εγώ τώρα…

  2. Καλά Λυδία, έγραψες πάλι!!!! Μπορώ να της το φορώ τώρα που είναι πλέον 10 μηνών ή μήπως είναι too much; Βέβαια, αντιμετωπίζω πλέον κι εγώ το πρόβλημα της Psipsinel!!!…

  3. Μαρίζα, αν δεν της αρέσει με τίποτα να το φοράει, έχεις πρόβλημα. Πάντως και το μωράκι της φωτογραφίας δεν πρέπει να είναι και πολύ μικρότερο και φαίνεται κουκλι με το καπελάκι 😉 Το μόνο που δεν ξέρω, είναι κατά πόσο -αν το τραβήξουν με τα χεράκια τους- βγαίνει και ξαφνικά φαίνονται όλα! 🙂

  4. i alithia ine pos pleon niotho aneta na thilaso opoudipote xriasti xoris na ntrepome. fisika afto isos giati ime ston kanada ke kanenas den exi provlima me ton thilasmo…kipro pou tha pame to kalokeri omos to kapelaki ine foveri idea…mias ke tha xriasti na to forei ke gia ton ilio

    • Μπράβο σου Psipsinel! Έχεις δίκιο πάντως. Στον Καναδά πρέπει να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Στην Ελλάδα σε κοιτάνε καλά καλά, όχι μόνο άγνωστοι αλλά ακόμα περισσότερο οι γνωστοί και γνωστές! Σε φέρνουν σε δύσκολη θέση…

      Είσαι Καναδά? Σπουδές? Η μητέρα μου είναι απο Κύπρο (Λευκωσία) 😉

  5. Πολύ καλή ιδέα! Αν και εγώ θηλάζω παντού και πάντα χωρίς να χρειαστεί να κρύψω τίποτα (στις ΗΠΑ τα πράγματα είναι καλύτερα από την Ελλάδα όσον αφορά στο δημόσιο θηλασμό), είναι μία καλή ιδέα για το καλοκαίρι. Ευχαριστούμε!

  6. Foxy Vegan φανταζομαι οτι εξαρταται και απο την πολιτεια που βρισκεσαι στην Αμερικη, ε? Εχω ακουσει οτι σε καποιες πολιτειες «απαγορευεται» ο δημοσιος θηλασμος, και εχουν υπαρξει φορες που εχουν διώξει θηλαζουσα απο εστιατοριο, επειδη θηλαζε το μωρο της!!!

    Ειναι πολυ χαριτωμενα τα καπελακια αυτα ομολογω. Και το μωρο της διαφημισης βεβαια 😉

Σχολιάστε