Εργατική Πρωτομαγιά!

Standard

Φέτος η εργατική πρωτομαγιά έπεσε και γιορτάστηκε Σάββατο (!!!) και αντί να ξεχυθεί ο κόσμος στις πορείες για να δείξει πόσο θυμωμένος είναι με την κατάσταση, για άλλη μια φορά δεν κάναμε τίποτα!  Τα δικαιώματά μας, αυτά που κατάφεραν οι γονείς μας να αποκτήσουν για μας, ίσως σιγά σιγά χαθούν, αλλά εμείς τελικά κάτσαμε σπίτι μας, φάγαμε και ήπιαμε (γιατί για πόσον καιρό θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό όπως σήμερα;) και πήγαμε για ύπνο! Θα μου πείτε από την άλλη, και να φωνάζουμε ακούει κανείς άλλος εκτός από τα αφτιά μας; Μέγα ερώτημα!

Λοιπόν ελπίζω τουλάχιστον τα τον πιάσατε τον Μάη! Να πλέξατε ένα όμορφο στεφάνι με πολύχρωμα λουλούδια και να χαρήκατε τη μέρα με τα παιδάκια σας! Και του χρόνου! 😀

Και για να μην ξεχνιόμαστε:

«Ελάτε να παίξουμε, με ρόδα και κρίνα

κι ελάτε να πλέξουμε στεφάνια απο κείνα

του Μάη, που σήμερα γιορτάζει στη γή!!!«

About Λυδία Θεοχάρη

Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Στην πρώτη καραντίνα έγραψα το πρώτο μου βιβλίο "Οι Κόρες της Μάγισσας (από τη Ζόρα στη Νιόβη)" και τώρα γράφω τη συνέχειά του. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, είμαι Διακοσμήτρια και ξεκίνησα μια από τις πρώτες υπηρεσίες Διαδικτυακής Διακόσμησης στην Ελλάδα. Είμαι επίσης πιστοποιημένη Βοηθός Μητρότητας και blogger, instragrammer και έχω την τύχη να εργάζομαι από το σπίτι έχοντας υπάρξει και μια full time μαμά! Πλέον τα παιδιά μου είναι στην εφηβεία και λειτουργώ περισσότερο ως εργαζόμενη μητέρα, μαγείρισσα και σοφέρ :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydia.theohari @ gmail.com

Ένα σχόλιο »

  1. Απελπισμενα αθεραπευτοι
    ειμαστε Αριαδνη!

    Αντεχουμε κι ακομα περισσοτερα να μας κανουν ,απ΄ο,τι φαινεται!!!

    Ειμαστε απιστευτοι!!!!!

  2. Συγνωμη,συγνωμη,συγνωμη
    Λυδια…που σε ξαναβαφτισα!!!

    Δεν θα το ξανακανω!!!

    (Υ.Γ. αλλα και το «ΑΡΙΑΔΝΗ» ωραιο ονομα δεν ειναι…;;;!)

Σχολιάστε