Low Fat, Νο Sugar Banana Cake

Standard

Λοιπόν, το δοκίμασα μόλις πριν λίγο και βγήκε πεντανόστιμο. Όχι υπερβολικά γλυκό, αλλά σου έρχονται και οι σταφίδες και γλυκίζουν ακόμα πιο πολύ την κάθε μπουκιά. Είναι πολύ υγιεινό και πιστεύω αρκετά καλό για τα παιδάκια μας.

Υλικά:

2 κουταλιές ελαιόλαδο

1/4 φλ. σταφιδίνη (σε μαγαζιά υγιεινής διατροφής)*

1 αβγό + 1 ασπράδι (εγώ βάζω και τα δύο αβγά)

1 φλ. λιωμένες μπανάνες (περίπου 2 μεγάλες)

1/2 γιαούρτι light

1 κουταλάκι βανίλια

1+1/4 φλ. αλεύρι

1/2 κουταλάκι Μπέικιν

1/2 κουταλάκι σόδα

1/4 κουταλακι αλάτι

1 μεγάλη χούφτα σταφίδες

2 μεγάλες χούφτες θρυμματισμένα καρύδια

Τρόπος παρασκευής:

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου

Βουτυρώνουμε ένα μακρόστενο ταψάκι και αλευρώνουμε

Σμίγουμε σε ένα μπολ τα: λάδι, σταφιδίνη, ζάχαρη, αβγό, ασπράδι, μπανάνες, γιαούρτι και βανίλια.

Σε ένα άλλο σμίγουμε τα: αλεύρι, Μπέικιν, σόδα, καρύδια, σταφίδες και αλάτι. Μετά ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρο του μίγματος και ρίχνουμε το υγρό μίγμα και ανακατεύουμε καλά.

Τα ρίχνουμε στο ταψί (τα στενόμακρα για κέικ) και ψήνουμε για 35-40 λεπτά ή (αναλόγως τον φούρνο σας) μέχρι να τρυπήσουμε με μια οδοντογλυφίδα και να βγαίνουν μόνο λίγα ζουμερά ψίχουλα.

Κόβουμε και τρώμε δίχως τύψεις 😉

* Σε περίπτωση που δεν βρείτε σταφιδίνη, η συνταγή λέει να βάλουμε 1/4 φλ λευκή ζάχαρη + 1/4 φλ μαύρη ζάχαρη.

About Λυδία Θεοχάρη

Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Στην πρώτη καραντίνα έγραψα το πρώτο μου βιβλίο "Οι Κόρες της Μάγισσας (από τη Ζόρα στη Νιόβη)" και τώρα γράφω τη συνέχειά του. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, είμαι Διακοσμήτρια και ξεκίνησα μια από τις πρώτες υπηρεσίες Διαδικτυακής Διακόσμησης στην Ελλάδα. Είμαι επίσης πιστοποιημένη Βοηθός Μητρότητας και blogger, instragrammer και έχω την τύχη να εργάζομαι από το σπίτι έχοντας υπάρξει και μια full time μαμά! Πλέον τα παιδιά μου είναι στην εφηβεία και λειτουργώ περισσότερο ως εργαζόμενη μητέρα, μαγείρισσα και σοφέρ :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydia.theohari @ gmail.com

Ένα σχόλιο »

  1. Μαμά και εγώ με μία κόρη κλεισμένα τα 10, και αυτό είναι το πρώτο μου σχόλιο που αποπειρώμαιι να αφήσω…
    Το εν λόγω κείκ (με κάποιες μικρές παραλλαγές). το ‘πρωτογνώρισα» πριν μια 10ετία απο μία φίλη μου εξ Αμερικής…
    Πέρα απο την απίστευτη γεύση του…
    Αυτό που θυμάμαι ήταν η γαργαλιστική του μυρωδιά κατά την ώρα του ψησίματος!!!
    Ίσως να έφταιγε το ότι ήταν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου… Αλλά και μετά, αυτό έγινε ένα απο τα πιο αγαπημένα γλυκά της μικρής μου !

    ΥΓ. Ειλικρινά δεν νομίζω ότι 8α μπορούσε να γίνει σε κάποιο άλλο θέμα πέρα απο το εν λόγω, το «εναρκτήριο λάκτισμα» των… σχολίων μου…

Σχολιάστε