Δοκιμάζοντας μάρσιπους αγκαλιάς!

Standard

Το πρώτο μου pouch!

Πρέπει να ήταν εκεί γύρω, Δεκέμβρης 2006 που έψαχνα στο ίντερνετ για ring sling και pouch και προσπαθούσα να αποφασίσω ποιό από τα δύο θα ζητήσω για Χριστουγεννιάτικο δώρο. Μετά από κανέναν μήνα θα γεννούσα τον Τζώρτζη. Το πρώτο μου παιδάκι το οποίο είχα αποφασίσει μετά από κάμποσο διάβασμα πως δεν θα άφηνα ποτέ να κλαίει μόνο του και θα τον είχα αγκαλιά όσο το είχε ανάγκη. Ένα τέτοιο πράγμα (όπως αυτοί οι μάρσιποι), είχα σκεφτεί, θα με βοηθούσε στο να υλοποιηθεί αυτή η σκέψη. Μου άρεσε κιόλας στην όψη. Έμοιαζε λίγο μποέμ, χίπικο και ψαγμένο, κι εγώ είμαι λίγο χιπούλα να λέμε και την αλήθεια. Το γεγονός οτι ορθοπεδικά είναι ό,τι καλύτερο για το μωρό, καθώς και το επίσης τέλειο χαρακτηριστικό οτι μπορείς να το έχεις καθιστό να βλέπει μπροστά, στο πλάι αλλά και ξαπλωτό, με έπεισε! Δεν μου ήταν εύκολο να αποφασίσω πιο θα πάρω, είτε γιατί έπρεπε να το παραγγείλω από Αμερική (μιας και δεν είχα βρει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα) είτε γιατί κάποιοι δεν έστελναν είτε γιατί  ήταν ακριβά, κ.ο.κ..

Το χιλιοφορεμένο μου pouch με τον Γιώργο 11 μηνων!

Λίγο πριν γεννήσω παρέλαβα το πρώτο μου pouch. Δεν το δοκίμασα στο Γιώργο αμέσως μετά που γεννήθηκε. Αυτό το μωρό μου φαινόταν τόσο μικρό και εύθραυστο (γεννήθηκε βέβαια 3.850 και 54εκ.)! Πως στο καλό θα το έβαζα εκεί μέσα χωρίς να το ζουλήξω και να το στραμπουλήξω; Βέβαια, δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο, αλλά παρ’ όλα αυτά εγώ φοβόμουν. Πολύ γρήγορα τον συνήθισα και αφού είδα και ξαναείδα σε βιντεο όλους τους τρόπους που μπορούσα να «φορέσω» το μωρό μου, άρχισα να δοκιμάζω. Στην αρχή δυσανασχετούσε, αλλά ξεκινούσα το περπάτημα καθώς τον βόλευα εκεί μέσα και έτσι δεν άργησε να βολεύεται και αυτός και να είναι ένα χαρούμενο μωρό εκεί μέσα που άλλες φορές καθόταν και παρακολουθούσε τον κόσμο από το δικό μου σχεδόν ύψος ή έριχνε ύπνους ξεγυρισμένους. Έβλεπε το pouch και χαμογελούσε όλο του το πρόσωπο! 🙂

Η πρώτη φορά που κατάφερα να βάλω τον Γιώργο στην πλάτη!

Λίγο μετά βρήκα και στην Ελλάδα μάρσιπους αγκαλιάς. Δεν άργησα να θέλω να τους δοκιμάσω όλους! Αγόρασα Mei Tai και wrap γιατί μου άρεσε το γεγονός οτι μπορείς να τα βάλεις και στην πλατη, κάτι που ποτέ δεν με βόλεψε με το pouch. Τελικά αποδείχτηκε οτι φοβόμουν να τον βάλω στην πλάτη ΚΑΙ με αυτά, γιατί ο Γιώργος δεν καθόταν φρόνιμος όπως έδειχναν τα βίντεο. Αυτός με το που τον έβαζα στην πλάτη, τεντωνόταν και γυρνούσε να κατέβει. Στην μπροστινή θέση μου φαινόταν οτι δεν υπήρχε σοβαρός λόγος να τα χρησιμοποιώ τη στιγμή που είχα βολευτεί τόσο το pouch μου! Όταν ήμουν σίγουρη πως θα πηγαίναμε βόλτα που ο Γιώργος θα έμενε ξύπνιος, τον έβαλα αρκετές φορές στο Mei Tai και άλλες τόσες στο wrap το οποίο βολευόμουν μόνο τον χειμώνα (το καλοκαίρι με ζέσταινε πολύ και ίδρωνα απερίγραπτα). Κατάφερα ΜΙΑ και μοναδική φορά να δέσω τον Γιώργο στην πλάτη με το wrap και αρκετές με το Mei Tai αφού πρώτα βρήκα οδηγίες σε βίντεο για το πώς να δέσεις στην πλάτη το μωρό σου ξεκινώντας από το κρεβάτι. Βέβαια, αυτό σήμαινε οτι το χρησιμοποιούσα μόνο σε περιπάτους που ξεκινούσαν από το σπίτι και τελείωναν πάλι πίσω στο κρεβάτι όπου τον έβγαζα.

Ύπνοι μέσα σε wrap μετά από ψώνια σε σ/μ

Κάποια στιγμή αποφάσισα να πάρω και ένα sling. Ο Γιώργος είχε μεγαλώσει αρκετά και το pouch μας είχε γίνει δεύτερο δέρμα μας… Ότι και να μας έδιναν σ’ αυτή τη φάση δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με το pouch το οποίο και μόνο που το έβλεπε ηρεμούσε!

Λίγο πριν γεννήσω τη Ναταλία, παράγγειλα ένα μάλλινο sling. Λίγο μετά που την έφερα σπίτι, άρχισα να την φοράω για να έχω ελεύθερα τα χερια μου για τον Γιώργο. Η μικρούλα μου κοιμόταν τόσο εύκολα εκεί μέσα, θήλαζε, ηρεμούσε και μάθαινε τον κόσμο ακούγοντας τον χτύπο της καρδιάς μου. Όταν δοκίμασα κάποια στιγμή να τη βάλω στο πολυφορεμένο μου παλιό pouch δεν μπορούσα να καταλάβω πώς με είχε βολέψει τόσο πολύ. Μου φαινόταν ότι το χέρι στο οποίο το φορούσα αχρηστευόταν. Το ύφασμα κατέβαινε πολύ πιο κάτω από τον ώμο (λίγο πιο πάνω από τον αγκώνα) και έτσι δεν μπορούσα να το σηκώσω σχεδόν καθόλου. Εγώ χρειαζόμουν και τα δυο μου χέρια με τον Γιώργο από δίπλα! Επίσης, το sling το ρυθμίζεις όπως ακριβώς θες. Συμφωνώ, ένα μικρό ρύθμισμα το κάνεις και στο pouch διπλώνοντας το ύφασμα στον ώμο, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα sling. Το τελευταίο σε αφήνει να σφίξεις το μωρό πάνω στο σώμα σου και να το νιώθεις κολλημένο πάνω σου, αλλά μπορείς επίσης να το χαλαρώσεις και τελείως για να το αφήσεις στο κρεβάτι όταν κοιμηθεί (wearing down). Το χειμώνα τον βγάλαμε με ένα sling παντού και το καλοκαίρι με ένα άλλο με πιο δροσερό ύφασμα.

Δοκίμασα τη μικρή στην πλάτη με το Mei Tai το οποίο της αρέσει και βολεύει εδώ τριγύρω στον κήπο όταν είμαι με τον Γιώργο. Βασική προϋπόθεση, τα μαλλιά μου να είναι πλεξούδα, αλλιώς η μικρή θα μου τα μαδήσει! 😆

Αν και σκουληκάκι ανήσυχο κι αυτή, πήρα το θάρρος να δοκιμάσω να τη βάλω στην πλάτη και στο wrap. Βολεύει, δε λέω, αλλά για να το κάνεις αυτό μόνη σου εκτός σπιτιού, θα πρέπει να σύρω όλο το ύφασμα στο δρόμο, να φωνάζω στο Γιώργο να γυρίσει πίσω αφού θα βαριέται να με περιμένει να τη δέσω, δεν θα μπορώ να την βλέπω, να την περιποιούμαι και να τη φιλάω, ούτε να την κοιμίσω ξαπλωτά και πιο ξεκούραστα.

Το νέο sling για τη Ναταλία!

Με λίγα λόγια, αν και υπάρχουν τρόποι να λύσεις όλα τα παραπάνω που αναφέρω, εγώ δεν βρίσκω ίσως τον λόγο να επιμείνω σε κάτι διαφορετικό τη στιγμή που με έχει καλύψει το sling μου τόσο μα τόσο πολύ!!! Το sling μου το αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ. Αν φύγω από το σπίτι δίχως αυτό, νιώθω όπως όταν έχουμε ξεχάσει το κινητό μας, μόνο που εκεί το παίρνεις απόφαση, ενώ με το sling βρίζεις από μέσα σου όση ώρα κρατάς το μωρό στα χέρια…

Το σίγουρο είναι πως οι παράγοντες που επηρεάζουν τη σωστή επιλογή του μάρσιπου είναι πολλοί και έχουν να κάνουν με την ηλικία/βάρος του μωρού, με τον τρόπο ζωής και τις προτιμήσεις των γονιών αλλά και με τη χρήση για την οποία κυρίως προορίζεται ο μάρσιπος.


Πείτε μας λοιπόν κι εσείς την δική σας εμπειρία με τους μάρσιπους. Έχετε δοκιμάσει μάρσιπο αγκαλιάς; Σας βόλεψε; Ποιος απ’ όλους; Μέχρι ποια ηλικία του μωρού σας το χρησιμοποιήσατε;

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

29 responses »

  1. Ελενη, να υποθεσω οτι ρωτας για την φωτογραφια με το γαιδουρακι? Γιατι σε ολες εκτος απο την τελευταια με τον χαρταετο, με τον Γιωργο ειμαι 😉
    Λοιπον, σ’αυτη με το γαιδουρακι, ειμαι στην Ροδο σε μια φατνη 🙂

    • Στο δευτερο παιδι μου (γιατι στο πρωτο δεν ηξερα) που γεννησα το 2009 αγορασα ενα ring sling απο τη Στελλα και τον εβαλα μεσα απο νεογεννητο,Μπορω να πω οτι με εσωσε!Εδω και αρκετους μηνες μια και εχουμε βαρυνει αρκετα πια, χρησιμοποιω Mei-tai στην πλατη και συνεχιζουμε ακαθεκτοι.Ο μικρος βεβαια εχει φτασει τα 15 κιλα και με κουραζει πλεον, οποτε υποθετω οτι σε λιγο καιρο οι μαρσιποι θα αποτελουν για εμας παρελθον.Εκτος κι αν κανω και τριτο!!!

  2. Σοφια σε βολεψε δηλαδη στην πλατη οταν μεγαλωσε το παιδι ε; Και καθοταν φρονιμο μεχρι να το δεσεις στην πλατη;

    Εγω εχω το εξης προβλημα τελευταια… Οταν εχω τη Ναταλια στο σλινγκ και καθεται μπροστα (κοιταζομαστε δηλαδη φατσα με φατσα), καθε λιγο και λιγακι, τεντωνει με δυναμη τα ποδια της και ετσι φευγει απο τη σωστη θεση – βασικα αν δεν την κρατησω απο κατω θα φυγει στεγνα! Την τοποθετω σωστα (γονατα πανω απο τον ποπο και λυγισμενα, υφασμα μεχρι πισω απο τα γονατα κλπ), αλλα ποση δυναμη εχει, τεντωνεται και δημιουργει αυτο το προβλημα το οποιο ειναι οπως καταλαβαινετε καπως κουραστικο… Ξερει καμια τι μπορει να φταιει ή τι μπορω να κανω; Προσπαθησα να το σφιξω πιο πολυ ή να το χαλαρωσω μηπως φταιει αυτο, ενα απο τα ιδια… Οι πιο προχωρημενες τι εχουν να συμβουλεψουν;

    Ελενη, ο Σισαμωτος ηταν ο γιατρος μου στο δευτερο. Ηθελα νοσοκομειο για να εχω μονοκλινο και το μωρο διπλα μου συνεχως και αυτος εκτος απο εμπειρος γιατρος, ηταν ο μονος εκει που δεχτηκε να προσπαθησουμε για φυσιολογικο τοκετο μετα απο καισαρικη 😉

    • Λυδια και εγω τωρα τελευταια αυτο το προβλημα εχω. Ενω του αρεσει παρα πολυ, αρχιζει και γυρναει δεξια και αριστερα και νιωθω πολλες φορες οτι αν δεν τον πιανω θα μου φυγει. Μαλλον πρεπει να παρω τηλ. τη Στελλα να μου πει τι να κανω.
      Η αληθεια ειναι οτι το sling με βοηθησε παρα πολυ στην αρχη με τους κολικους. Οτι κι αν εκανα δεν ηρεμουσε πουθενα, παρα μονο στο sling.
      Σκεφτομαι πολυ σοβαρα παντως να παρω και ενα mei tai κυριως για να βλεπει μπροστα αλλα και για την πλατη. Εχοντας ηδη και ενα μεγαλυτερο παιδι νομιζω ειναι πιο πρακτικο και βολικο απο το να σερνω ενα καροτσι
      Μακαρι να γνωριζα την υπαρξη τους πιο νωρις, στο πρωτο παιδι. Οπου δω εγκυο κατευθειαν της το προτεινω.

  3. Geia sas koritsia. Ston prwto mou ton Gianni eixa dokimasei ena pouch mias gnwstis mou kai mou fainotan poly voliko. Meta pira ena sling pou omws enw to foresa arketa den borw na pw oti to voleftika kai trella, eidika otan arxise na varainei, sthn mikrh mou pira mei tai kai me volepse trella. Den thelw na thn vgazw apo panw mou, ase pou oute ponos sthn mesh oute sthn plath oute pouthena. To mono meionektima einai oti einai ligo manouritsa na to deseis kai syxna pykna ‘katharizeis’ me ta louria tou dromous ktlp…Nomizw telika oti oti volepsei ton kathena. H mikrh mou eixe kai palindromhsh kai mas volepse poly h orthia thesi tou mei tai. Afta. kalhnyxta manoules!

  4. Λύδια και ‘γω είμαι φανατική babywearer με sling. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα άλλο, αλλά ούτε και έχω νιώσει την ανάγκη ή την περιέργεια, μιας και το sling το βρίσκω απλά ΤΕΛΕΙΟ!
    Και ακριβώς όπως λες και εσύ, δεν μπορώ να διανοηθώ να το ξεχάσω στο σπίτι!!!! Δεν μπορώ να πάω πουθενα χωρίς αυτό. Και αν νυστάξει η μικρή μου, πού θα κοιμηθεί;
    Έτσι φρόντισα να έχω ένα στο σπίτι και ένα στο αυτοκίνητο και δεν ξεμένω ποτέ. Να ‘ναι καλά η Στέλλα, την ευγνομονώ 🙂

    • Λυδια ο μικρος επειδη τον «φοραω» απο νεογεννητο, με το που θα τον βαλω στον μαρσιπο, καταλαβαινει τι γινεται και δεν κουνιεται καθολου.Και οση ωρα τον φοραω ειναι ησυχος.Αλλωστε και το Mei-tai σε αντιθεση με το ring sling δεν αφηνει στο μωρο πολλα περιθωρια να «φυγει» απο τη θεση του-αυτος ειναι ο αλλος λογος που πλεον χρησιμοποιω μονο Mei-tai-γιατι και ο δικος μου, στο sling εκανε ταρζανιες και ξεβολευομασταν και οι δυο.Υποθετω οτι το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να μην χρησιμοποιεις πλεον ring sling αλλα ενα Mei-tai (ειτε μπροστα ειτε στην πλατη).

  5. Καλημέρα! Είμαι πολύ χαρούμενη για όλα τα σχόλια που δείχνουν την αγάπη σας στο babywearing! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ που με βάζετε κι εμένα μέσα σ’ αυτό!

    Λυδία, νομίζω ότι το μωρό σου δεν κάθεται ήσυχο στην πλάτη γιατί ο τρόπος που χρησιμοποιείς το τοποθετεί χαμηλά και δεν βλέπει. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις αυτό: http://asterakislings.blogspot.com/2010/12/blog-post.html (είναι και εύκολο και ασφαλές και κατάλληλο για μικρά μωρά!).

    Τατιάνα, για να μη «σκουπίζεις» το πάτωμα με τις ράντες του mei tai, δοκίμασε αυτό: http://asterakislings.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

    Λυδία, το πρόβλημα που έχεις με το sling είναι θέμα τοποθέτησης (πρέπει να βάλεις το μωρό σε βαθύ κάθισμα, με τα πόδια ανοιχτά και το ύφασμα τουλάχιστον από γόνατο σε γόνατο). Αν το sling που χρησιμοποιείς είναι ελαστικό (μου έχεις πει ότι είναι), δεν είναι κατάλληλο για μωρά μεγαλύτερα από 2 μηνών (προσφέρεται μόνο για ελαφριά νεογέννητα με τα πόδια μέσα).

    • Στέλλα είδες πόσο σε αγαπάνε οι babywearers της Ελλάδας??? Μπράβο σου 🙂

      Ευχαριστούμε για τις απαντήσεις σου! Όσο για τα δικά μου, βλέπω οτι δεν έχω καμια φωτο που να φαίνεται πώς είναι τα πόδια, εκτός αυτή του Γιώργου με το Γαϊδουράκι. Λοιπόν, το sling μου οχι, δεν είναι strech, το wrap μου ειναι 😉

      Έψαξα πολύ ώρα για να βρω φωτο με μενα και καποιο απο τα μικρα (ο αντρας μου δεν εκτιμα τη δημοσιοτητα), μονη μου, και βρηκα δυο στις οποιες το ποδι τους ειναι κρυμμενο απο την ουρα. Τα γονατα τους παντως οταν τα φοραω, υπολογισε πως φτανουν καπου στους αγκωνες μου. Σ’αυτην που το ενα το εχει τεντωμενο, ειναι γιατι οταν θελει να φυγουμε ή να συνεχισουμε την βολτα, κανει πανω κατω τα ποδια. Παντως, ενω πιστευω πως ειναι οντως σε βαθυ καθισμα με τα ποδια ανοιχτα και τα γονατα πανω απο το υψος του πισινουλη της και το υφασμα φτανει παντα μεχρι τα γονατα, σφιγκει τα γονατα πανω μου και τεντωνει τα ποδια της και προσπαθει να κανει boing boing!!! 😆 Πιανεται και απο τον κρικο και βρισκει δυναμη. Εν τω μεταξυ, τραβιεται, ανεβαινει, πιανεται, τεντωνεται και ολη την ωρα πρεπει να φτιαχνω τον ωμο που φευγει το υφασμα, να πιανω τα ποδια της και να τα χωνω κατω απο τις μασχαλες μου για να βαλω το υφασμα κατω απο τα γονατα και να το σφηξω και μετα απο λιγο το ιδιο!

      Photobucket

      Photobucket

      Για το Mei Tai, εννοειται πως βαριεται εκει περα που τον εχω! Ηταν η πρωτη φορα που τον εβαλα. Αρνουμαι να βγω φωτογραφιες (λογω ελλειψης φωτογενειας) και τελικα δεν εχω καμια. Τεσπα, ειδα μερικα βιντεακια σου και στη Ναταλια εκατσα στην πολυθρονα, την εβαλα κι αυτη εκει με το Mei Tai απο πισω της, διπλωμενο απο κατω της λιγο για να μην βουλιαζει μεσα και την εβαλα να κοιταει πανω απο τον ωμο και της αρεσει αλλα δεν τρελενεται κιολας. Μονο για εξω. Δηλαδη την εβαλα μια φορα εκει για να μαγειρεψω και δεν ηθελε με τιποτα… Δεν εχει συνεργαστει κανενα παιδι μου παντως να το βαλω στην πλατη και να παραμεινει εκει μεχρι να το δεσω στον ωμο. Προσπαθησα να την βαλω με το sling με εναν τροπο που δειχνεις για την πλατη, το καταφερα αλλα ηταν πολυ σφιχτο και στους ωμους μου και στα ποδια της και δεν καταφερα ουτε φωτο να βγαλω να σου στειλω να δεις 😉

      Παντως εσυ πιστευεις οτι πχ ενα αλλο sling μπορει να με βοηθουσε παραπανω στην τοποθετηση, ή ενα αλλο Mei Tai? Δηλαδη εχει διαφορα το ενα απο το αλλο? Και κατι ακομα. Το μονο που θα μου ελειπε απο το Mei Tai (γιατι την γρηγοραδα του sling φανταζομαι την αποκτας, εστω σχεδον, με τον καιρο), ειναι ο υπνος του μωρου ο ξαπλωτος εκει μεσα. Παιζει κατι τετοιο και σε Mei Tai ή οχι?

  6. Εγώ σαν νέα μέλλουσα μαμά τι τύπο να πάρω!!
    μπερδεύτηκα!Καμία συμβουλή?

    Λυδία εγώ έχω τον χατζή και δεν τον αλλάζω με τίποτα!ο Σισαμωτός δεν μου άρεσε σαν άνθρωπος!δεν ένιωθα άνετα!

    • Ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου! Σου άρεσαν τα σλινγκάκια ΣΟΥ ε? 😉
      Οι κορούλες σου επίσης κουκλίτσες πάντως 🙂

  7. τέλειες συμβουλές! και αναρωτιώμουν για το θέμα! ήμουν σε σκέψη τι να πάρω! ελπίζω μόνο να προλάβω να πάρω πριν γεννήσω! χεχε

  8. Στελλα μια ακομη ερωτηση… Με το sling οταν κοιμηθει το μωρο, το αφηνεις ευκολα ευκολα στο κρεβατι του και συνεχιζει. Αν κοιμηθει στο Mei Tai, πως το βαζεις στο κρεβατι? Υπαρχει καποιος τροπος σε βιντεακι να δουμε?

  9. Στελλα, και κατι ακόμη… Στο σλινγκ, τι ειδους υφασμα προτιμας? Σε βλεπω συνηθως με πολυ λεπτα sling και αναρωτιεμαι αν εχουν διαφορα. Εμενα το ενα ειναι καπως μαλλινο, αλλα οχι τρομερα χοντρο. Και το αλλο που μολις θυμηθηκα, ειναι οντως λιγο strech denim (ειχες δικιο ρε συ)…

    • Με κατακεραύνωσες από ερωτήσεις! Χαχα! Είναι μεγάλη μου χαρά, σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ γι’ αυτή την ευκαιρία να μιλήσουμε και να συζητήσουμε για το babywearing!
      Τα θέματα που βάζεις είναι όντως πολλά και θα έπρεπε να γράψω 20 σελίδες για το καθένα!

      Για το πρόβλημα που το παιδί τεντώνει τα πόδια έχω πολύ υλικό και φωτογραφίες/βίντεο με λύσεις και κόλπα, και γι’ αυτό θα φτιάξω μια αναλυτική ανάρτηση.

      Το να αφήσεις το παιδί που κοιμάται με το mei tai στο κρεβάτι είναι επίσης κάτι πολύ εύκολο (στην ουσία «αντιστρέφεις» τη διαδικασία με την οποία το φοράς). Έχεις δει το βιντεάκι εδώ; Είδες πόσες φορές είναι mei tai ο μάρσιπος που χρησιμοποιήθηκε; χεχε, το πιο καλό υπνωτικό!

      Δεν ξέρω γιατί λες ότι με βλέπεις συνήθως με πολύ λεπτά slings, χρησιμοποιώ συχνά διπλά slings (π.χ. στο βίντεο αυτό), χρησιμοποιώ πολύ πολύ συχνά υφαντά slings (π.χ. στο βίντεο αυτό που αναφέρεται και στο «κρύο»!!!). Γενικά το μαλλί το αποφεύγω (επειδή απ’ όλα τα υφάσματα είναι αυτό που μπορεί να είναι πιθανότερο να προκαλέσει αλλεργίες). Επίσης γενικά, τα πολύ χοντρά υφάσματα δεν είναι κατάλληλα για slings (για να προσαρμόζονται εύκολα και σωστά). Δες αν θες και την ανάρτηση για το μέγεθος των κρίκων σε σχέση με το ύφασμα.

      Σ’ ευχαριστώ και πάλι και υπόσχομαι ότι θα επανέλθω σύντομα με αναλυτικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις!

      • Στέλλα εγώ ή κάνω ή δεν κάνω ερωτήσεις! Θυμάμαι πριν καιρό, με τον Γιώργο ακόμα που σου είχα στείλει μέηλ και μου είχες απαντήσει πόσες φορές τις ερωτήσεις μου για το πως να βάλω τον μικρό (τότε) στην πλάτη με το wrap δίχως να … φοβάμαι! χαχα! Και εσύ δεν είχες καμία σχέση με το wrap μου. Από τότε με σκλάβωσες να ξέρεις 😉

        Λοιπόν, ευχαριστώ για τα βιντεάκια. Πάντα τα απολαμβάνω και μου δίνουν μια τέτοια σιγουριά οτι θα τα καταφέρω! Χτες έβαλα την μικρή στην πλάτη με το Mei Tai μου και το έκανα σε όρθια θέση. Και ήταν πανεύκολο ρε συυυυυυ!!!!! Η μικρή καταευχαριστήθηκε την βόλτα μας και ήταν νομίζω πιο βολικό από το πάουτς. Ήξερα οτι ούτε θα θέλει να θηλάσει, ούτε να κοιμηθεί, οπότε ολα καλα! Ειναι λιγο σπάσιμο που δεν μπορείς να τους δινεις καθε λιγο φιλακι ή να βλεπεις την εκφραση τους, αλλα ακομη και στον λοφο μας ανεβηκαμε και ηταν πολυ ευκολα σε σχεση με το σλινγκ!

        Για τα υφασματα που λες, λεπτα υφασματα εννοω αυτα που οταν τα διπλωσεις, ο ογκος τους ειναι μικρος. Δεν ξερω… Μπορει να εχω αδικο. Με υφαντα πρεπει να εισαι συχνα παντως (σε προσωπικες φωτογραφιες δηλαδη όχι σε βιντεο που δειχνεις διαφορα) ή απο γάζα? Τι να πω, καπως ετσι μου φαινονται. Πως δηλαδη τα διπλωνεις και τα βαζεις και στην τσεπη σου που λεει ο λογος 😉

        Και μη με ευχαριστεις! Τιμή μας και χαρά μας να μας απαντατε τις ερωτησεις!

        Μια ακομη ερωτηση θα σου θεσω για να καταλαβω τι αστερακι να αποκτησω κι εγω (μετα απο τοσα καλα λογια, τρελλη ειμαι να μην θελω ενα). Εσενα προσωπικα τι σε εχει βολεψει περισσοτερο στις διαφορες ηλικιακες φασεις των παιδιων σου, τις διαφορες εποχες, κλπ? Sling ή Mei Tai????

  10. ….έχω και εγώ ερώτηση προς Στέλλα. Εμένα το μωρό μου είναι 8 κιλά και παρότι το τοποθετώ σωστά το sling (εκτελώ οδηγίες περί κρίκου κατά γράμμα) γενικά είναι λίγο δυσάρεστο το babywearing μιας και τελικά μετά από λίγο πονάει o ώμος μου από την πλευρά του κρίκου. Εσάς δεν πονάει?
    Με το Μei Tai τα πράγματα είναι καλύτερα?
    Ούτε ο κλασικός μάρσιππος βέβαια με βόλεψε καθώς εκείεπιβαρύνεται η πλάτη…
    Μήπως δεν υπάρχει λύση και ο πόνος είναι κάτι φυσιολογικό?

    • Συγγνώμη που δεν απαντώ αμέσως! Μέσα σε όλα τα mails, blogs, site, facebook, δυσκολεύομαι να τα παρακολουθήσω όλα!
      Ωστόσο αυτή η ερώτηση έχει μια πολύ εύκολη απάντηση: όχι! ο πόνος ΔΕΝ είναι κάτι φυσιολογικό! Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε το να φοράς το sling σου να είναι επίπονο, ειδικά με μωρό που είναι μόνο 8 κιλά. Θα ήθελα να δω μια φωτογραφία για το πώς το φοράς (εκτός από τη θέση του κρίκου, ρόλο παίζουν και το ύψος του μωρού στο σώμα σου, το πόσο κοντά σου είναι, κλπ. Αν δεν το έχεις δει ήδη, δες αυτό: http://www.babywearing.gr/Babywearing/instructions_ringsling_troubleshooting.htm). Αν δεν μπορείς να βάλεις φωτογραφία εδώ, επικοινώνησε μαζί μου με mail. Αν δεν οφείλεται σε λάθος τοποθέτηση, πρέπει να το συζητήσουμε και να βρούμε τι μπορεί να φταίει, γιατί σίγουρα υπάρχει μια λύση! Θα χαρώ να έχω νέα σου!

      • μμμμ λάθος τοποθέτηση είναι τελικά… θα ξαναδοκιμάσω αλλά με δυσκολεύει ο άτιμος που κουνιέται συνέχεια…
        Ευχαριστώ και απορώ πώς τα προλαβαίνεις όλα τα «διαδικτυακά» δρώμενα

  11. Γεια σας και πάλι.Επιστρέφω με άλλη μια ερώτηση βεβαίως βεβαίως.
    Όταν τοποθετώ το μωρό στο sling κάποιες φορές το ύφασμα είναι αρκετά σφιχτό κάτω από τα γονατάκια του. Δεν παραπονιέται βέβαια αλλά εγώ αισθάνομαι ότι τον «κόβει» το ύφασμα.Το ίδιο συμβαίνει και στην πλατούλα του.Το σφίγγω αρκετά για να μη γέρνει κ μου καταπονεί την πλάτη αφενώς κ για να μη μου φύγει αφεταίρου (τεντώνει τη πλάτη του προς τα πίσω). Σωστό ή λάθος?
    Τελικά με σωστή τοποθέτηση (η οποία επιδέχεται περαιτέρω βελτίωσης) δεν πονάει τίποτα !!!
    Είναι κρίμα που τα χεράκια μου «ξεράθηκαν» από τόσες αγκαλιές σε εκέινες τις δύσκολες μέρες των κολοικών και της οισοφαγήτιδας κ το sling ξεκουραζόταν. Δεν το είχα χρησιμοποιήσει πολύ ούτε στο πρώτο μου μωρό και θεωρούσα ότι δεν ήταν για δύσκολα μωρά μιας και η προετοιμασία είναι ένα θέμα όταν το μωρό σπαράζει στο κλάμα. Αναθεώρω όμως καθώς η εμπειρία προσφέρει τελικα την γρήγορη τοποθέτηση δεν συμφωνείτε?
    Επίσης ήθελα να ρωτήσω μέχρι ποιά ηλικία μπορεί το μωρό να κοιμηθεί ξαπλωτό στο sling με την έννοια του «χωράει» πάντα και όχι το θεωρητικό του πράγματος.
    Περιμένω τις «έμπειρες» απαντήσεις σας εναγωνίως.

  12. Ας συνεχίσω και εγώ με ερωτήσεις. Τα χεράκια δεν θέλει να είναι μέσα στο sling μήπως αυτό κάνει πιο έντονη την τάση της, να τεντώνει τη πλάτη προς τα πίσω και να αισθάνομαι ότι θα φύγει;

Σχολιάστε

