Σοκολατένιο Μους από Αβοκάντο!

Standard

avocado-mousse

Όχι, να μην φοβάστε το αβοκάντο και τα λιπαρά του! Είναι μια πολλή καλή τροφή το αβοκάντο. Βουτυρένια και γεμάτη βιταμίνες! Δυστυχώς τα παιδιά μου δεν θέλουν να το δουν και όποτε το δοκιμάσουν, η φάτσα τους παίρνει μια γκριμάτσα αηδίας. Κάτι που δηλαδή με κάνει να αναρωτιέμαι, γιατί εγώ θα μπορούσα να το τρώω κάθε μέρα. Σε σαλάτα ή και σκέτο με λίγο αλατάκι από πάνω!

avocado-benefit-facts-infographic

Και τελικά βρήκα τη λύση! Μια οικογενειακή φίλη που έχει δέντρο αβοκάντο μου έφερε αρκετά και κάτι έπρεπε να τα κάνω. Και να το μπροστά μου! Μους σοκολάτα από αβοκάντο! Why not? σκέφτηκα… Ουδέτερη γεύση έχει άλλωστε, ακόμη κι αν δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ σε κάτι γλυκό. Οπότε μάζεψα τα υλικά μου και το έφτιαξα! Και τα παιδιά ξετρελάθηκαν!!! Η συνταγή βγάζει 2 μπολάκια μους, αλλά δεν μπορείς να φας υπερβολική ποσότητα. Καλά εγώ μπορώ, τα παιδιά δεν μπορούν!

Τι θα χρειαστείτε:

2 μαλακά αβοκάντο

5 κοφτές κουταλιές της σούπας κακάο (μαγειρικής)

2 κουταλάκια του γλυκού υγρή βανίλια

2 κουταλιές της σούπας λάδι καρύδας

6-8 κουταλιές της σούπας άθερμο μέλι (αναλόγως τα γούστα στη γλύκα)

Αν θέλετε το μους πιο υγρό, μπορείτε να προσθέσετε λίγο γάλα ή γάλα καρύδας αν απέχετε από λακτόζη.

Μην φοβηθείτε και το λάδι καρύδας. Πάρτε μια ιδέα για τις ομορφιές του λαδιού καρύδας

Coonut-Oil-Health-Benefits

Πως θα φτιάξετε το μους αβοκάντο:

Πιο εύκολα δεν γίνεται! Καθαρίστε τα αβοκάντο και μετά βάλτε τα σε ένα μπλέντερ ή μούλτι. Προσθέστε και όλα τα υπόλοιπα υλικά και δουλέψτε το μείγμα μέχρι να έχει γίνει σαν μους (2-3 λεπτάκια). Ανοίξτε το καπάκι και βάλτε το περιεχόμενο σε μπολάκια. Πάρτε κουταλάκια και… μιαμ μιαμ! 😆

Περιμένω εντυπώσεις!

Μια έξτρα ιδέα. Θυμάστε που σας είπα για φόρμες σιλικόνης για γρανίτες? Το μους αυτό μπορεί άνετα να μπει στις φόρμες και να γίνει ωραιότατες σοκολατένιες γρανίτες 😉

avovado-granita

About Λυδία Θεοχάρη

Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Στην πρώτη καραντίνα έγραψα το πρώτο μου βιβλίο "Οι Κόρες της Μάγισσας (από τη Ζόρα στη Νιόβη)" και τώρα γράφω τη συνέχειά του. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, είμαι Διακοσμήτρια και ξεκίνησα μια από τις πρώτες υπηρεσίες Διαδικτυακής Διακόσμησης στην Ελλάδα. Είμαι επίσης πιστοποιημένη Βοηθός Μητρότητας και blogger, instragrammer και έχω την τύχη να εργάζομαι από το σπίτι έχοντας υπάρξει και μια full time μαμά! Πλέον τα παιδιά μου είναι στην εφηβεία και λειτουργώ περισσότερο ως εργαζόμενη μητέρα, μαγείρισσα και σοφέρ :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydia.theohari @ gmail.com

Ένα σχόλιο »

  1. Εδώ οι άφρονες κομουνισταί και συνοδοιπόροι απειλούν να αφήσουν την Ελλάδα χωρίς σαμπάνια και σέρρυ εις τα εθνικόφρονας διαδηλώσεις της πλατείας Συντάγματος, και εσείς μαντάμ εις την εξωτικήν νήσον σας ασχολείσθε με συνταγές θεοβρώματος (Theobroma cacao) και περσέας (Persea americana).
    Πώς άλλως να αιτιολογήσω εκφράσεις όπως «βουτυρένια και γεμάτη βιταμίνες» εις τα γαστριμαργικά εφευρήματα άτινα δημοσιεύετε?
    Εις δε το δημοψήφισμα να ψηφίσετε οπωσδήποτε ΝΑΙ, ώς η Ελλάς την 28ην Οκτωβρίου 1940.

    • Χαχαχα Γιώργη! Εγω τον χαβα μου που λενε! Ειπα λοιπον να βγαλω ενα ποστ τελειως ασχετο με τα διαφορα που βουιζουν γυρω…

Σχολιάστε