Daily Archives: 1 Νοεμβρίου, 2010

Το SlingEZee μου!

Standard

Πριν λίγο καιρό αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου σε έναν διαγωνισμό από τους πολλούς και ωραίους που συχνά κάνει η Ολίβια στο μπλόγκ της! Πολύ ήθελα να κερδίσω, το παραδέχομαι, μιας και δεν έχω κερδίσει ποτέ μου σε διαγωνισμό… Λίγες μέρες μετά, μου ήρθε μέηλ! Είχα κερδίσει ένα σλινγκ από το υπέροχο σαιτ της Μαρίας και της Εβίτας. To mariaevita.gr!

To πόσο χάρηκα δεν σας το κρύβω! Το συγκεκριμένο σλινγκ, δεν είναι ένα οποιοδήποτε σλινγκ!

To SlingEZee πρωτοσχεδιάστηκε από τον παιδίατρο Dr. Sears (του οποίου είμαι μεγάλη fan) και ο σχεδιασμός του βελτιώθηκε σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Σύνδεσμο Θηλασμού (la Leche League International). Οι βασικές βελτιώσεις αφορούν στο σωστό επίπεδο ενίσχυσης (padding), θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα τη λεχώνα και θηλάζουσα μητέρα. Αυτό το σλινγκ λοιπόν υπάρχει εδώ και 25 χρόνια και, συγκεκριμένα, τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με άλλα σλινγκ είναι τα εξής:

* ο ειδικός σχεδιασμός του με την ενίσχυση στον ώμο που δεν τον επιβαρύνει

* η ειδική σχεδίαση του στην πλάτη ώστε το βάρος του μωρού να κατανέμεται ομοιόμορφα και να μη πονά η μέση του γονιού

* η ενίσχυση που φέρει περιμετρικά του υφάσματος ώστε να μην πιέζεται το μωρό στα σημεία που έρχεται σε επαφή με το ύφασμα

Περίμενα πως και πως να μου το στείλουν και να το δοκιμάσω μιας και τα παιδιά μου ουσιαστικά μεγαλώνουν μέσα σε ένα σλινγκ! Μίλησα με την Εβίτα στο τηλέφωνο για να με βοηθήσει να επιλέξω το σωστό μέγεθος, και να επιλέξω και το χρώμα που μου αρέσει. Πήρα ροζάκι (είπα να πάρω κι εγώ κάτι σε ροζ. Κόρη έχω ντε!!!). Καλά, μιλήσαμε και για τόσα άλλα θέματα λες και γνωριζόμασταν χρόνια, αλλά αυτό άσχετο… Την επόμενη μέρα το είχα στα χέρια μου 🙂 Έβαλα το DVD να παίξει να δω πώς τα λέει. Πολύ καλά όλα. Έβαλα λοιπόν το σλινγκ και την Ναταλία μέσα και λοιπόν έχω να πω ότι τα μαξιλαράκια περιμετρικά του υφάσματος και στον ώμο κάνουν όντως μεγάλη διαφορά! Δεν νιώθεις το ύφασμα να σε πιέζει πουθενά, αλλά επίσης και τα ποδαράκια της Ναταλίας δεν πιέζονταν καθόλου και έτσι δεν της έμενε και σημάδι πίσω από τα γόνατα!

Η ουρά πανεύκολη στο να την ρυθμίζεις. Τραβάς και τσουπ τραβιέται όλο το σλινγκ και σφίγγει όσο θες (ή χαλαρώνει).

Δύο αρνητικά που βρήκα, ίσως επειδή έχω συνηθίσει με το σλινγκ που έχω από τον Γιώργο (αυτό το έχω σαν δεύτερο δέρμα) και ως γνωστό, αν συνηθίσεις κάτι, ακόμα και λάθος να είναι, σου αρέσει 😉 Τα αρνητικά λοιπόν είναι τα εξής:

– Το καλοκαίρι μου φαινόταν ότι τα «μαξιλαράκια» (η padded επένδυση με λίγα λόγια) με ζέσταιναν. Βέβαια όταν μου ήρθε ήταν Αύγουστος, τότε με τους καύσωνες, οπότε το timing δεν ήταν το καλύτερο. Είμαι και από τους ανθρώπους που ιδρώνουν με το παραμικρό, οπότε εκεί λίγο είχα ένα θέμα…

– Δεν έχει την κλασσική ουρά του σλινγκ! Με την ουρά του άλλου μου σλινγκ που πέφτει μπόλικη την είχα καταβρεί. Μπορούσα να θηλάζω το μωρό και να την βάζω κι αυτή από πάνω και να μην φαίνεται τίποτα. Βέβαια το ίδιο έκανα και με ένα φουλάρι ή σεντονάκι της μικρής, οπότε πάντα κάτι υπήρχε για να κάνω τη δουλειά… Την ουρά την χρησιμοποιώ όμως και για να την κοιμίσω εκεί μέσα. Είναι λίγο κουτσομπολίτσα η μικρή μου, οπότε μόλις χαλαρώσει λίγο μέσα στο σλινγκ, την καλύπτω με την ουρά και μέσα στο επόμενο λεπτό την έχει πάρει ο ύπνος. Δίχως την ουρά, όλο θέλει να κοιτάξει πάλι τριγύρω. Και πάλι βέβαια, με ένα φουλάρι ή σεντονάκι κάνεις τη δουλειά σου, αλλά έχοντας συνηθίσει το παλιό μου σλινγκ μου φάνηκε σαν έλλειψη. Πολλούς τους ενοχλεί η ουρά των απλών σλινγκ. Ε, γι αυτούς είναι ότι πρέπει!

Όπως και να ‘χει, το καινούργιο μου σλινγκ, το SlingEZee είναι υπέροχο, μαλακό, όμορφο και πολύ πολύ βολικό και εύκολο στη χρήση του. Το χρησιμοποιώ πλέον βάσει των ρούχων μου σαν αξεσουάρ. Όταν θέλω μια ροζ πινελιά παίρνω αυτό, όταν θέλω κάτι σε μπεζάκι παίρνω το παλιό!

Σας ευχαριστώ mariaevita!

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ . Μην ξεχάσετε να δείτε και όλα τα άλλα  όμορφα και πρωτότυπα προϊόντα τους.

Εσείς έχετε σλινγκ; Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιον μάρσιπο; Τί είδους; Σας βόλεψε;