36 + 1 πράγματα που έμαθα μέχρι να γίνω 37 χρόνων!

Standard


37

 

Όπως κάθε 27 του Απρίλη, έτσι και φέτος έχω γενέθλια. Φέτος γίνομαι 37 χρονών και όπως κάθε χρόνο, χαίρομαι σαν παιδί για τα κεράκια που θα σβήσω και τον ένα χρόνο πάνω που θα λέω ότι είμαι! Εννοείται ότι για μένα τα χρόνια της ηλικίας, δεν είναι ένας αριθμός που πρέπει να αρχίσω να κόβω, αλλά ένας αριθμός που είμαι τυχερή που μπορώ να γιορτάσω. Είναι τα χρόνια που είχα την τιμή να ζήσω, μιας και πολλοί σε όλον τον κόσμο, δεν την έχουν. Ζω 37 χρόνια και είπα να γράψω κι εγώ αυτά που έμαθα μέχρι να φτάσω εδώ. Δεν είναι πολλά, ούτε σοφά, αλλά πάντα ήθελα να γράψω ένα τέτοιο ποστ κι εγώ, οπότε να το! Τα 36 + 1 πράγματα που έμαθα, μέχρι να γίνω 37 χρονών (γαϊδούρα χαχα)!

 

1. Όταν φυσάς τα κεράκια στα γενέθλια, δεν φουσκώνεις τα μάγουλα. Αυτό φαίνεται ωραίο μόνο στις παιδικές φωτογραφίες!

2. Άμα φας πολύ καρπούζι για βραδινό, θα το μετανιώσεις το βράδυ γιατί θα κατουριέσαι…

3. Η βλακεία δεν είναι τόσο το να καπνίζεις, αλλά το να το ξεκινάς!

4. Υπάρχει έρωτας με την πρώτη ματιά!

5. Μπορείς να αγαπάς τον ίδιο άντρα, το ίδιο πολύ, από τα 18 σου!

6. Οι αλλαγές των εποχών είναι η μεγαλύτερη ευχαρίστηση.

7. Όχι όμως και η αλλαγή της ντουλάπας.

8. Όσο κι αν μεγαλώνεις, παραμένεις ίδιος σε πολλά, αλλά αλλάζεις ευτυχώς και σε πολλά άλλα.

9. Δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα!

10. Δεν μπορείς να είσαι ούτε τέλεια μαμά, ούτε τέλεια σύζυγος, ούτε τέλεια γενικά!

11. Αν θες να χάσεις κιλά, πρέπει να πεινάσεις. Αν θες να χάσεις πολλά κιλά, πρέπει να πεινάσεις ΠΟΛΥ!

12. Μπορείς να έχεις μία κολλητή. Άντε δύο το πολύ αν είσαι τυχερή!

13. Ο μεγαλύτερος ρόλος μιας γυναίκας και ο πιο σημαντικός, είναι αυτός της μαμάς!

14. Είναι πολύ όμορφο να σε αγαπούν και να αγαπάς, αλλά είναι πολύ όμορφο να αγαπάς και τον εαυτό σου… πολύ!

15. Πρέπει όπωσδήποτε να έχεις δίπλωμα οδήγησης.

16. Οι κάρτες των παιδιών σου, είναι πάντα οι ομορφότερες!

17. Ο θηλασμός, είναι το ομορφότερο δώρο που μπορείς να κάνεις στο μωρό σου αλλά και σε σενα…

18. Η ζάχαρη δεν κάνει καλό, αλλά…

19. Και οι υδατάνθρακες το ίδιο…

20. Οι γυναικοπαρέες κάθε τόσο, επιβάλλονται!

21. Ένα χάδι από τον άντρα σου, πάντα σε κάνει να νιώθεις όμορφη!

22. Είσαι πάντα το παιδί των γονιών σου!

23. Πολλοί φίλοι έρχονται και φεύγουν από τη ζωή σου. Πάντα κάτι έχουν να σου προσφέρουν. Για κάποιον λόγο έρχονται, για κάποιον λόγο φεύγουν.

24. Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που σου αρέσει!

25. Η υγεία, είναι όντως πολύ σπουδαίο δώρο!

26. Είναι καλό να κλαις, όταν αυτό χρειάζεται να κάνεις…

27. Το γέλιο είναι κολλητικό!

28. Όλες οι μαμάδες κάποια στιγμή κάνουμε μπαμ!!!

29. Και όλες οι μαμάδες ανησυχούμε μην πάθει κάτι το παιδί μας!

30. Όταν είσαι σίγουρη ότι τα πράγματα θα πάνε καλά, σπάνια δεν πάνε😉

31. Όταν φτάνεις κοντά στα 40, αναρωτιέσαι αν θα έπρεπε να κάνεις κι άλλο παιδί…

32. Η καλή η μέρα, από το πρωί φαίνεται…!

33. Μπορείς να δώσεις τα πάντα για να είναι καλά τα παιδιά σου!

34. Η σόδα τελικά, κάνει για τα πάντα!(?)

35. Το ίντερνετ είναι γνώσεις και αν ξέρεις να το χρησιμοποιείς, βρίσκεις θησαυρούς αλλά και πολύτιμους ανθρώπους εκεί μέσα!

36. Κάθε εμπόδιο για καλό! Αλήθεια!

 

36 + 1 = 37. Αν η ζωή σου δώσει λεμόνια, έχεις δύο επιλογές. Ή να ξινίσεις, ή να φτιάξεις λεμονάδα!

Μετά κοίτα να δεις τον λόγο που σου έφερε λεμόνια και άρπαξε το χέρι σου να πιάσεις φράουλες, αν αυτό ήταν που ήθελες πραγματικά!😉

 

Τελικά αυτό το 36+1 είναι πολύ λίγο! Είχα να γράψω κι άλλα! Είμαι τελικά σοφή? χαχαχαχα! Πολλές ευχές σε όλους σας! Σας ευχαριστώ όλους🙂

About mamalydia

Είμαι μαμά του Γιώργου από την 23η Ιανουαρίου 2007 και της Ναταλίας από τις 17 Ιανουαρίου 2010. Από τότε που έγινα μαμά μέχρι σήμερα, αν και δεν περίμενα να είμαι ποτέ σε κάτι τόσο σχολάστική, ξεκίνησε για μένα ένα ταξίδι έρευνας για να δώσω όσο μπορώ και όσο ξέρω, το καλύτερο σ'αυτό το παιδί, με την ευχή να μεγαλώσει το μυαλουδάκι του και το σώμα όμορφα και απροβλημάτιστα. Ο στόχος μου είναι να μεγαλώσω ελεύθερα παιδιά. Ελεύθερα να είναι αυτό που θέλουν να είναι, ελεύθερα να αγαπούν αυτό που θέλουν, ελεύθερα να παλέψουν γι αυτό που αγαπούν, ελεύθερα να είναι ο εαυτός τους! Γεννήθηκα τον Απρίλη του 1977, έχω σπουδάσει Αγγλία Interior Design και συνέχισα εκεί το Master μου. Εκεί γνώρισα από τα 18 μου τον πλέον σύζυγό μου ο οποίος μου έμαθε τον κόσμο των υπολογιστών. Ασχολούμαι με ζωγραφική, λογοτεχνία, ποίηση, είμαι Βοηθός Μητρότητας και blogger, και βασικά μεγαλώνω τα παιδιά μου, έχω την τύχη να είμαι μια full time μαμά! :-) Αν θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μου, εδώ είναι το μέηλ μου: lydiat2004 @ yahoo.gr

3 responses »

  1. Καλησπέρα. Το συγκεκριμένο άρθρο χρησιμοποιήθηκε από κυρία στο facebook σαν δική της ανάρτηση χωρίς να αναφερθεί η πηγή, που θεωρώ ότι θα έπρεπε.

Σχολιάστε

